احتمال حذف ناگهانی خودروهای ارزان از بازار + جدول

کدخبر: ۱۹۴۳۲۸
خبر آنلاین: در میان خودروهایی که خودروسازان تولید می‌کنند، خودروهایی را نیز می‌توان یافت که تقریبا قیمت مناسب و کمتر از ۳۰ میلیون تومان قیمت دارند.
احتمال حذف ناگهانی خودروهای ارزان از بازار + جدول

نگرانی در میان متقاضیان بازار خودرو موج می‌زند؛ آن هم زمانی که با توجه به بالا رفتن تصاعدی قیمت خودروهای وارداتی، کمتر امکان خرید خودروهای خارجی را دارند و اگر هم پول کمی در جیب داشته باشند، خرید خودروهای داخلی نیز برای آنها سخت است.

با اجرا شدن استانداردهای جدید خودرویی در کشور، بخش قابل‌توجهی از محصولات داخلی امکان تولید از زمستان سال آینده نخواهند داشت و این در شرایطی است که شرکت‌های خودروساز هنوز برنامه مدون و دقیقی برای جایگزینی آنها ارائه نداده‌اند. طبق اعلام سازمان ملی استاندارد، قرار است ۲۲‌مورد جدید به استانداردهای خودرویی کشور اضافه شود و هر محصولی نتواند آنها را تا پایان آذر‌ماه ۹۷ احراز کند، از ابتدای زمستان همان سال امکان ادامه تولید نخواهد داشت.

اما در میان خودروهایی که خودروسازان تولید می‌کنند، خودروهایی را نیز می‌توان یافت که تقریبا قیمت مناسب و کمتر از ۳۰ میلیون تومان قیمت دارند.

بررسی‌های میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد که سمند LX در بازار ۳۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، سمند EF۷ حدود ۳۲ میلیون تومان و سمند EF۷ (مالتی پلکس) ۳۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

همچنین در بازار خودرو پژو۴۰۵ GLX با قیمت ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، پژو۴۰۵ GLX دوگانه سوز با قیمت ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، سایپا۱۱۱ SE (سفید) با قیمت ۲۳ میلیون تومان، سایپا۱۱۱ SE (تنوع رنگ) با قیمت ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، سایپا۱۳۱ SE (سفید) با قیمت ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سایپا۱۳۱ SE (تنوع رنگ) با قیمت ۲۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش می‌رود. در همین حال، تیبا SX (سفید) در بازار ۲۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، تیبا SX (تنوع رنگ) ۲۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، تیبا SX دوگانه‌سوز (سفید) ۲۸ میلیون تومان و تیبا SX دوگانه‌سوز (تنوع رنگ) ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

17-12-17-0308Capture

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید