برکناری سرمایه‌گذار ایرانی به اتهام فساد اخلاقی

کدخبر: ۱۹۴۷۱۹
خبر آنلاین : «ریچارد برانسون» بنیانگذار گروه شرکت های ویرجین که فردی بسیار مشهور به حساب می‌آید شروین پیشه‌ور،سرمایه‌گذار ایرانی و رئیس هایپرلوپ وان را از سمت خود برکنار کرد.

 پیشه ور، سرمایه گذار ایرانی تبار، بعد از اتهاماتی که به علت آزارهای جنسی به وی وارد شد تصمیم به ترک موقت هایپرلوپ وان گرفته بود اما ریچارد برانسون به صورت کامل او را برکنار کرده است. 

کمپانی «Hyperloop One» که برای ایجاد تونل‌های حمل و نقل سریع فعالیت می‌کند چند وقت قبل بالاخره توانست نظر یکی از بزرگترین میلیاردرها و سرمایه گذاران جهان را به سمت خود جلب کند. با ورود سرمایه عظیم میلیاردر مشهور انگلیسی «سر ریچارد برانسون» (Richard Branson)، پیشوند Virgin نیز به ابتدای نام این کمپانی حمل و نقل پیشرو افزوده شد.

پیشه ور در پرونده قضایی خود ادعا می کند که هدف نوعی «کمپین افترا» قرار گرفته که شایعاتی را درباره وی منتشر کرده است؛ از جمله شایعه این که با پرداخت پول، به اتهامات تجاوز جنسی در لندن خاتمه داده است. با این حال، نشریه فوربز در گزارش خود، مستنداتی شامل گزارش پلیس را ضمیمه کرده که با جزییات فراوان، انگشت اتهام را به سمت پیشه ور دراز می کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید