موافقت بازگشایی مرز رسمی پرویزخان صادر شد

کدخبر: ۱۹۵۱۴۰
ایرنا: نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت بازگشایی مرز رسمی پرویزخان صادر شده است و به منظور فعالیت مجدد این مرز، منتظر بهبود شرایط و حل مشکلات آن سوی مرز هستیم.
موافقت بازگشایی مرز رسمی پرویزخان صادر شد

فرهاد تجری روز شنبه در جلسه شورای اداری قصرشیرین، افزود: مصالح، منافع منطقه ای و شهرستانی تحت شعاع مسائل ملی قرار دارد و بازگشایی مرز رسمی پرویزخان نیز یک موضوع ملی است.
وی بیان کرد: به جهت نفوذ معنوی نظام جمهوری اسلامی ایران که با تمام وجود تکیه گاه جریان های عراق است، باز شدن مرز پرویزخان قطعی است اما منتظر بازگشت آرامش نسبی در عراق هستیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارکرد: در جریان زلزله اخیر، پیام رهبر انقلاب در صبح بعد از حادثه و نوع دوستی و انسجام ملت ایران اسلامی بسیار قابل و دلگرم کننده بود و مردم همه پای کار آمدند.
وی اضافه کرد: حضور رهبری، رییس جمهوری، برخی وزرا و همه دستگاه ها برای پیگیری امور زلزله زدگان در این حادثه چشمگیر و در یاری رساندن به زلزله زدگان بسیار اثرگذار بود.
نماینده مردم قصرشیرین در خانه ملت گفت: با تلاش همه دستگاه ها و همدلی و همراهی مردم، خدمات مطلوبی به زلزله زدگان ارائه شده است.
تجری، ادامه داد: خدماتی که با تلاش های دولت و دیگر نهادها به زلزله زدگان ارائه شد، نباید سیاه نمایی شود و ما قدردان کمک های صورت گرفته به مردم غرب استان کرمانشاه هستیم.
وی، همدلی، همراهی و نوع دوستی را مهمترین نیاز توسعه شهرهای غرب استان کرمانشاه دانست و افزود: در سایه تحقق این مهم و بازگشایی مرز پرویزخان، رونق و توسعه به شهرستان قصرشیرین باز خواهد گشت.
وی گفت: باید از فرصت پیش آمده به منظور تعریف جدیدی از طرح جامع شهر قصرشیرین استفاده کنیم تا مردم حاشیه شهر، خدمات لازم را نیز دریافت کنند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 90 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
7079/3012/3033 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:فرزاد نویدی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید