رونمایی از 508 جدید/ دلبری به سبک پژو! + عکس

کدخبر: ۲۰۲۵۲۵
شرکت خودروسازی پژو فرانسه نسل جدید خودروی ۵۰۸ خود را با انتشار تصاویری رونمایی کرد.
رونمایی از 508 جدید/ دلبری به سبک پژو! + عکس

به گزارش موتور۱، شرکت خودروسازی پژو فرانسه بالاخره نشان داد که می خواهد به زودی نسل جدید خودروی سدان ۵۰۸ خود را معرفی و به بازار عرضه کند. این شرکت خودروسازی تنها چند هفته قبل از آغاز بکار نمایشگاه خودروی ژنو، در اقدامی جالب تصاویری از این خودروی اسپرت، جذاب و جدید ۵۰۸ خود را در فضای مجازی منتشر کرد تا به گونه ای توجه طرفداران و مشتریان را جلب کرده و از معرفی و عرضه این محصول زیبا خبر بدهد.

508 GT

طراحی نوین نسل جدید خودروی ۵۰۸ از نقاط قوت این محصول است چراکه در مقایسه با نمونه قبلی، بسیار اسپرت تر و جوان پسندانه تر است و برآورد می شود نظر بسیاری از مشتریان خودروهای شاسی بلند پژو را نیز به خود جلب کند.

508 GT

نسل اول خودروی پژو ۵۰۸ در سال ۲۰۱۱ میلادی معرفی شد و حالا نسل جدید آن که قرار است در سال آینده ۲۰۱۹ میلادی روانه بازار شود، در نمایشگاه خودروی ژنو به نمایش عموم در خواهد آمد.

این خودرو سدان اسپرت تفاوت های قابل توجهی با نمونه پیشین خود دارد که می توان به تغییرات در جلوپنجره، چراغ‌های جلو و عقب اسپرت، درهای بدون فریم و طول و عرض و ارتفاع این خودرو اشاره کرد.

508 GT

این خودروی جدید به سیستم جدید i-Cockpit پژو نیز مجهز است. پژو همچنین عنوان کرده است که وزن سدان ۵۰۸ نسبت به قبل ۷۰ کیلوگرم کاهش پیدا کرده است که این امر در کاهش مصرف سوخت و میزان آلایندگی آن تاثیر به سزایی خواهد داشت. نسخه پلاگین هیبریدی آن نیز در سال ۲۰۱۹ روانه بازار خواهد شد.

پژو ۵۰۸ جدید که به تجهیزات ایمنی و کمک رانندگی بسیاری نظیر سیستم ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل هوشمند، رانندگی بین خطوط، سیستم تشخیص علائم جاده و چراغ‌های هوشمند مجهز است، به صورت رسمی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد و تا پایان سال جاری میلادی نیز به بازار خواهد آمد اما هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت آن در دسترس نیست.

508 GT

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید