آخرین فرصت برای حضور در بزرگترین همایش چشم انداز اقتصاد 97 + جزئیات

کدخبر: ۲۰۲۸۹۳
در شرایط فعلی در فضای اقتصاد کلان، نرخ دلار نوسان‌های شدیدی را تجربه کرده است و بازارهای جهانی نیز با نوعی عدم قطعیت مواجهند. همچنین، انتشار اوراق گواهی سپرده با نرخ ۲۰ درصد از سوی بانک مرکزی به ابهامات موجود در بازار سهام بیش از پیش افزوده است.
آخرین فرصت برای حضور در بزرگترین همایش چشم انداز اقتصاد 97 + جزئیات

از سوی دیگر بازار نسبت به نحوه گزارشگری جدید مالی ابهام دارد. موضع ترامپ نیز در مورد برجام ابهام دیگر پیش روی سهامداران است. بر همین اساس شاید مهم‌ترین سوال پیش‌روی سهامداران سمت و سوی معاملات سهام در سال ۹۷ باشد. 

مجموعه «دنیای اقتصاد» برای بررسی دقیق‌تر و جامع‌تر عوامل تعیین‌کننده مسیر بورس در سال آینده همایشی با عنوان «سیاست‌های پولی و چالش‌های بانکداری و تولید» و «چشم‌انداز اقتصاد ایران در سال ۹۷» امروز و فردا (هفتم و هشتم اسفند) برگزار می‌کند. 

در این گردهمایی، علاوه بر آینده اقتصاد، مسیر بازارهای مختلف سرمایه‌گذاری در سال آینده از سوی کارشناسان و صاحب‌نظران اقتصاد ایران بررسی می‌شود. تحلیلگران سایت تحلیلی «دنیای بورس» در این همایش به بررسی فرصت‌ها و چالش‌های بورس تهران در سال آینده می‌پردازند. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس events.den.ir مراجعه کنند یا با شماره‌های ۸۷۷۶۲۳۵۰ و ۸۷۷۶۲۳۵۲ تماس بگیرند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید