ایویکو ایتالیا درباره ارسال قطعات منفصل خودرو به ایران توافق کرد

کدخبر: ۲۰۴۱۱۵
مدیران عامل شرکت های زامیاد و ایویکو ایتالیا توافق کردند همکاری ها برای تامین و ارسال قطعات منفصل (سی.کِی.دی) افزایش یابد.
 ایویکو ایتالیا درباره ارسال قطعات منفصل خودرو به ایران توافق کرد

به گزارش تارنمای گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل و جمعی از مدیران بلندپایه شرکت ایویکو ایتالیا و «محمدرضا هنری کیا» قائم مقام ارشد مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، در نشستی مشترک بر افزایش همکاری های فنی و اقتصادی دوجانبه تاکید کردند.

مدیرعامل شرکت زامیاد با اعلام این خبر گفت: در پی این نشست مقرر شد با تولید و عرضه محصولات جدید و با کیفیت این برند مطرح اروپایی در شرکت زامیاد، فصل جدیدی از همکاری ها و ارتباطات اثربخش این شریکان تجاری قدیمی آغاز شود.

«محمد زارع پور اشکذری» تاکید کرد تولید خودروهای تجاری ایویکو از سال آینده در شرکت زامیاد افزایش می یابد.

زارع پور به نگاه ویژه رییس جمهوری برای سرعت بخشی به فرآیند طرح نوسازی ناوگان خودروهای تجاری فرسوده اشاره و اعلام کرد شرکت زامیاد قصد دارد با تولید و عرضه خودروهای باکیفیت ایویکو در این طرح مشارکت کند.

طرح نوسازی ناوگان فرسوده برای کاهش آلودگی هوای کلانشهرها و صرفه‌جویی در مصرف سوخت از سوی رییس جمهوری و مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیری می شود.

ایویکو یکی از مطرح ترین شرکت های تولیدکننده خودروهای تجاری در اروپاست که از سال 1975 میلادی فعالیت خود را در زمینه تولید خودروهای تجاری و سنگین آغاز کرد.

کارخانه این شرکت در شهر تورین ایتالیا واقع شده است.

این شرکت از سال 1372 فعالیت مشترک خود را با زامیاد آغاز و تاکنون انواع کامیون های کِشنده سنگین، کامیون های باری و کمپرسی، مینی بوس و ون مسافری را در این شرکت تولید و به بازار ایران عرضه کرده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید