بارش برف بهاری چه بر سر کشاورزان آورد؟

کدخبر: ۲۰۹۴۵۴
نماینده مردم شهرستان‌های قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی به وزیر کشور و رییس سازمان برنامه و بودجه در خصوص تامین اعتبار و جبران خسارات کشاورزان به علت بارش برف و باران شدید بهاری در شهرستان‌های قوچان و فاروج تذکر داد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، هادی شوشتری در نطق امروز خود  در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: به جناب آقای جهانگیری و آقای آخوندی تذکر می‌دهم با تامین منابع مالی از محل فاینانس در خصوص عملیاتی کردن پروژه راه‌آهن مشهد، بجنورد، گرگان اقدام لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: به وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در خصوص شروع عملیات اجرایی قطعه دوم آزادراه مشهد، چناران، قوچان تذکر می‌دهم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خطاب به آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز گفت: در خصوص اتمام پروژه راه روستایی محور بیرم‌آباد، امیرآباد، بهار علیا، بهار سفلی در شهرستان فاروج استان خراسان شمالی در شهرستان قوچان استان خراسان رضوی تذکر می‌دهم.

شوشتری سپس گفت: در حوزه وزارت راه و شهرسازی به مهندس حسن‌نیا رییس سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور در خصوص تکمیل روشنایی تونل محور قوچان، ترکمنستان، عشق‌آباد تذکر می‌دهم.

وی خطاب به مونسان، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی نیز گفت: در خصوص گردشگری و صنایع دستی در خصوص ثبت ملی شهر فاروج به عنوان پایتخت آجیل کشور تذکر می‌دهم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تکمیل مجتمع فرهنگی هنری قوچان، تکمیل و بهره‌برداری ساختمان کتابخانه تربیت، تکمیل یادمان آرامگاه چهره ماندگار موسیقی مقامی کشور مرحوم حاج قربان سلیمانی و ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره پیران چنگی و بزرگداشت جعفرقلی شاعر تذکر داد.

وی به شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در خصوص راه‌اندازی مجدد و استفاده بهینه از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در صنعت دوچرخه‌سازی و کارخانه کاشی طوسی با تاکید بر توجه به شعار سال مبنی بر حمایت از تولیدات کالای داخلی تذکر داد.

شوشتری ادامه داد: به جناب آقای اردکانیان وزیر نیرو در خصوص اجرای خط میانی سد تبارک قوچان تا تصفیه خانه با هدف تامین پایدار آب شرب شهری و همچنین در حوزه وزارت نیرو به مدیرعامل محترم شرکت مادر تخصصی، مدیریت منابع آب تذکر می‌دهم.

این نماینده مجلس خطاب به هاشمی وزیر بهداشت و درمان نیز در خصوص ارتقای سطح آموزش مجتمع پزشکی قوچان به سطح دانشگاه علوم پزشکی تذکر داد.

وی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر ورزش و جوانان، وزیر علوم، رییس سازمان هلال‌احمر و وزیر آموزش و پرورش نیز تذکراتی داد.  

شوشتری در پایان به وزیر کشور و رییس برنامه و بودجه در خصوص تامین اعتبار و جبران خسارات کشاورزان به علت بارش برف و باران شدید بهاری در شهرستان‌های قوچان و فاروج تذکر داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید