محصولات سایپا گران شد + جدول قیمت ها

کدخبر: ۲۱۰۸۱۵
علی رغم اینکه شرکت سایپا در هفته گذشته اعلام کرده بود فعلا تصمیمی برای افزایش قیمت محصولات خود ندارد از امروز لیست جدید رشد قیمت انواع خودروها را به نمایندگی ها ابلاغ کرد.
محصولات سایپا گران شد + جدول قیمت ها

به گزاشر اقتصاد نیوز به نقل از اقتصاد آنلاین؛ شرکت سایپا هفته گذشته در تصمیمی غیرمنتظره لیست جدید قیمت محصولات پارس خودرو را اعلام کرد که براساس آن قیمت خودروهای این شرکت از 500 هزار تومان تا 5 میلیون و 200 هزار تومان با افزایش قیمت روبه رو شده بودند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ابلاغ این بخشنامه آن هم به بهانه نوسانات نرخ ارز اعتراضات زیادی را از سوی خریداران به دنبال داشت که در نهایت سایپا ترجیح داد بعد از گذشت چند ساعت از ابلاغ این تصمیم، بخشنامه دیگری را به نمایندگی ها ارسال و اعلام کند " قیمت فروش کلیه محصولات شرکت سایپا تا اطلاع ثانوی مطابق روال فروردین 1397 خواهد بود".

اما گویا اطلاعیه سایپا عمر چند روزه داشته و عملا از ٨ اردیبهشت ماه قیمت جدید انواع محصولات این شرکت رشد قابل توجهی را پیدا کرده است.

براساس بخشنامه جدید شرکت سایپا، قیمت کلیه محصولات گروه سایپا تغییر یافته و متقاضیانی که این محصولات را پیش خرید کرده بودند، از  97/02/08 باید خودروها را با قیمت‌های درج شده تسویه حساب نمایند.

جدول قیمت های جدید محصولات پارس خودرو نشان می دهد تفاوت چندانی با بخشنامه قیمتی ٢ اردیبهشت ماه سایپا ندارد و در آن پارس تندر با گیربکس جدید با رشد 521 هزار تومانی با قیمت 43 میلیون و 64 هزار تومان، پارس تندر با گیربکس جدید به همراه مولتی با افزایش 701 هزار تومانی با قیمت 44 میلیون و 160 هزار تومان، ساندرو اتوماتیک با افزایش 4 میلیون و 654 هزار تومان با قیمت 54 میلیون و 644 هزار تومان، ساندرو دنده‌ای با گیربکس جدید با افزایش 4 میلیون و 156 هزار تومان با قیمت 48 میلیون و 956 هزار تومان، ساندرو استپ وی دنده‌ای با افزایش 4 میلیون و 578 هزار تومان با قیمت 53 میلیون و 877 هزار تومان و ساندرو استپ وی اتوماتیک با افزایش 5 میلیون و 210 هزار تومان با قیمت 61 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

همچنین سراتو اتوماتیک آپشنال 2000 سی سی با افزایش 9 میلیون تومانی با قیمت 113 میلیون تومان و آریو اتومات با افزایش حدود 5 میلیون تومانی با قیمت 63 میلیون تومان از سوی کارخانه در بازار عرضه می شود.

سایپا

سایپا

سایپا

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید