سخنگوی فراکسیون ولایی مجلس خبر داد:

مخالفت کمیسیون حقوقی مجلس با لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم

کدخبر: ۲۱۲۱۳۷
اقتصادنیوز:‌فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی امروز لایحه مبارزه با پولشویی و گزارش کمیسیون حقوقی درباره رد لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم را بررسی کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی از بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی و گزارش کمیسیون حقوقی درباره رد لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم در جلسه امروز این فراکسیون خبر داد.

سید حسین نقوی حسینی بیان کرد: فراکسیون نمایندگان ولایی امروز به بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی پرداخت که کارشناسان مربوطه و اعضای فراکسیون دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

وی بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تامین مالی تروریسم را از دیگر موارد مطرح شده در جلسه این فراکسیون عنوان و تاکید کرد: مهم‌ترین چالش پیرامون این موضوع، تعریف تروریسم است چون غربی‌ها تروریسم را بر اساس منافع خودشان تعریف می‌کنند و حتی گروه‌ها و قیام‌های آزادیبخش را تروریسم می‌نامند. الان هم گروه‌هایی که در جهت منافع آمریکا و غرب عمل کرده و حتی اقدامات تروریستی انجام می‌دهند را تروریسم نمی‌دانند.

نقوی حسینی همچنین به بررسی گزارش کمیسیون حقوقی درباره رد لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم در این فراکسیون اشاره و اظهار کرد: کمیسیون حقوقی با حساسیت این لایحه را رد کرده است که باید در صحن مورد بررسی قرار گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید