صنعت فرودگاهی ایران نگران تصمیم ترامپ نیست

کدخبر: ۲۱۲۷۰۷
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه تصمیم ترامپ در باره برجام بر توسعه صنعت فرودگاهی کشور تاثیری ندارد،گفت: هیچ گونه نگرانی از برنامه دولتمردان آمریکایی برای خروج از برجام نداریم.

«رحمت الله مه آبادی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود : ایران اکنون در منطقه و فرا منطقه نقش آفرینی می کند و تصمیم دولتمردان آمریکایی در این زمینه تاثیرگذار نخواهد بود. 

وی گفت : خوشبختانه برجام در 2 سال گذشته فرصت مناسبی را برای صنعت فرودگاهی کشور به وجود آورد تا بتوانیم در این فرصت مناسب تجهیزات مورد نیاز خود را با وجود برخی محدودیت ها خریداری کنیم. 

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها گفت : در جهانی که ما امروز زندگی می کنیم همه به یکدیگر نیاز داریم و تصمیم رییس جمهوری آمریکا برای بر هم زدن این ارتباطات بی اثر است.

مه آبادی افزود: بدون شک در مسیری که قرار داریم با اتکا به توانمندی های داخلی، همه چالش های فرا روی خود را پشت سر خواهیم گذشت.وی خاطرنشان کرد : برای هر تصمیم ترامپ برنامه ریزی کردیم تا با هرگونه محدودیت برخورد کنیم. 

با اجرای برجام از دی ماه 1394، مقام های ایرانی بارها به کارشکنی های طرف مقابل بویژه آمریکا برای اموری مانند ارتباط های مالی و تجاری اعتراض کرده اند.

«دونالد ترامپ» که از بهمن سال 1395 به عنوان رییس جمهوری آمریکا بر سر کار آمده، بارها بر پایان دادن به برجام تاکید کرده و دیشب تصمیم خود را درباره خروج برجام اعلام کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید