تعرفه‌های اینترنت برای مشترکان کم مصرف از فردا تغییر می‌کند

کدخبر: ۲۱۳۸۱۸
در صورت موافقت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تغییر تعرفه‌های جدید برای مشترکان کم مصرف اینترنت توسط اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی فردا ابلاغ می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ حسین فلاح جوشقانی، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، امروز در حاشیه مراسم رونمایی از پروژه‌های شرکت ارتباطات زیرساخت، با اشاره به تعرفه‌های اینترنت و احتمال تغییر در آن‌ها اظهار کرد: یکی از نگرانی‌های اپراتورها این بود که مشترکان کم‌مصرفی که سرعت بالا می‌خواهند به سمت اپراتورهای دیگر بروند، به همین دلیل از ما خواستند این امکان تغییر تعرفه را برایشان فراهم کنیم.

وی ادامه داد: بر این اساس با بررسی‌های انجام‌شده، پیشنهادی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به وزیر ارتباطات ارائه شد تا مطابق با آن تعرفه‌ای برای مشترکان کم مصرفی که نیاز به اینترنت با سرعت بالا دارند تدوین شود.

فلاح خاطرنشان کرد: ما می‌خواستیم در سطح وزارتخانه هماهنگی باشد و این مصوبه جا بیفتد؛ بنابراین با موافقت وزیر، اپراتورها می‌توانند با رعایت سقف و کف تعرفه‌های اینترنتی در مصوبه ۲۶۶ رگولاتوری، تعرفه‌ی جدید ارائه دهند.

وی همچنین درباره تصمیم ایرانسل برای جمع‌آوری سرویس وایمکس از پایان اردیبهشت بیان کرد: تکنولوژی وایمکس تقریبا در دنیا منسوخ شده و به جای آن TD-LTE استفاده می‌شود و این فناوری در ایران هم به مرور جایگزین شده است.  با وجود این تعرفه اینترنت بدون سیم ثابت (FWA) نباید تفاوتی در وایمکس وTD-LTE داشته باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید