شرایط فروش محصولات سایپا؛ تحویل فوری به مناسبت عید فطر +جدول

کدخبر: ۲۱۸۷۹۳
اقتصاد نیوز: سایپا شرایط فروش فوری محصولات خود را اعلام کرده است. با نزدیک شدن به عید سعید فطر کمپانی های مختلف یکی پس از دیگری شرایط فروش ویژه محصولات خود را اعلام می کنند. این شرایط فروش که به شرح جدول زیر است از تاریخ 1397/03/20 ساعت 10 صبح قابل اجرا است. لازم به ذکر از تاریخ فوق الذکر کلیه شرایط پیش فروش قبلی از محل شرکت قطع و به شرایط جاری تغییر خواهد یافت.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از دیجیاتو؛ در لیست مربوط به شرایط فروش سایپا به خودروهای پراید 111 و 131 تخفیفی تعلق نگرفته و این خودرو ها ظرف مدت 45 روز پس از پذیرش سفارش به دست خریدار خواهند رسید. اما پراید 151، تیبا بنزینی، تیبا دوگانه سوز، تیبا هاچ بک و ساینا همگی به تناسب قیمت از 250 هزار تومان تا یک میلیون تومان تخفیف خورده و 30 روز پس از پذیرش سفارش به دست خریدار خود می رسند. کراس اوور چانگان CS35 آخرین خودروی این لیست نه گانه است که بدون داشتن هیچ گونه تخفیفی ظرف مدت 30 روز به خریدار تحویل داده می شود.

1

چانگان CS35 که گران ترین خودروی لیست موجود است  یک کراس اوور شهری جمع و جور و تقریبا بی نقص در طراحی ظاهری محسوب می شود. این مدل از چانگان با موتور 1.6 لیتری با قدرت 125 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتن متر و گیربکس چهار سرعته اتوماتیک با انتقال نیرو به چرخ های جلو، خودرو چندان سریعی به حساب نمی آید به طوری که شتاب صفر تا صد چانگان CS35 در برخی منابع حدود 14.5 ثانیه ذکر شده است. از جمله تجهیزات رفاهی CS35 مونتاژی می توان به سنسور نور، کروزکنترلی، دکمه های تنظیم صدا از روی فرمان، صندلی شش حالته راننده، تودوزی چرم، آینه های تاشو برقی، چراغ های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ و سانروف اشاره کرد.

آریو اتوماتیک خودروی دیگری از لیست تازه شرایط فروش سایپا است که پس از چانگان CS35 گران قیمت ترین محصول ارائه شده از سوی سایپا در شرایط فروش فوری جدید است. این خودرو به یک موتور  4 سیلندر به حجم 1.6 لیتر مجهز بوده و توان تولید 112 اسب بخار قدرت و 151 نیوتن متر گشتاور را داراست. این محصول سایپا از امکاناتی نظیر چراغ‌ های همراه تا منزل، چراغ‌ های ‪LED‬ عقب، آینه‌ های جانبی برقی، سیستم روشنایی روز، سانروف، پاور ویندوز، صندلی‌ های چرمی، سیستم صوتی رادیو با پخش ‪CD‬، ‪DVD‬ به همراه ورودی ‪USB‬ و شش اسپیکر با قابلیت کنترل از روی فرمان، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور دنده عقب، دوربین عقب و سیستم ضد سرقت برخوردار است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید