سایپا جایگزین ال 90 را معرفی کرد

کدخبر: ۲۱۹۵۷۳
اقتصادنیوز:رئیس اداره اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه های گروه خودروسازی سایپا، مطالب منتشر شده در رسانه ها و فضای مجازی مبنی بر بدعهدی این شرکت در تحویل خودروی ساندرو را نادرست دانست و گفت: این جابه جایی به درخواست خود مشتریان بوده و بر این اساس بخشنامه صادر شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل زا ایرنا؛ در روزهای اخیر اخبار مختلفی در رسانه ها و فضای مجازی مبنی بر بدعهدی سایپا و تحویل رنو تندر90 دنده ای به جای رنو ساندرو دنده ای به مشتریان مطرح شده است.

«قاسم خاکی جوان» امروز (سه شنبه) در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا در این رابطه گفت: با پیگیری تعدادی از مشتریان برای تحویل گرفتن تندر 90 دنده ای به جای ساندرو، بخشنامه ای از سوی سایپا صادر شد که اگر نمایندگی ها با چنین درخواستی مواجه شدند، دعوتنامه ای بر همین اساس برای مشتری صادر کنند.

وی تاکید کرد: در تولید ساندرو هیچ مشکلی وجود ندارد؛ حتی تولید سایر خودروهای خارجی تولیدی این شرکت نیز به روال همیشگی در حال انجام است.

خاکی جوان، با بیان اینکه هنوز تحریمی اعمال نشده که با مشکلات تولیدی مواجه شویم، ادامه داد: حتی با اجرایی شدن تحریم ها نیز تمهیداتی اندیشیده شده تا با کمترین مشکل مواجه شویم.

رئیس اداره اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه های گروه خودروسازی سایپا افزود: علت خاصی از سوی مشتریان برای درخواست جایگزینی عنوان نشده و احتمال می رود یکی از دلایل آن تاخیر در تحویل خودروهای ساندروی ثبت نامی باشد.

وی اظهار داشت: قوای محرکه ساندرو و تندر 90 دنده ای یکسان بوده و تفاوتی ندارند، بنابراین حتی اگر تحریم ها بخواهد مشکلی در تامین قطعات این خودروها ایجاد کند، برای هر دو خودرو خواهد بود و فقط شامل ساندرو نمی شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید