مسدود شدن حساب بانکی 9 فرد و سازمان ایرانی در امارات به بهانه ارتباط با سپاه پاسداران

کدخبر: ۲۲۳۹۵۱
اقتصادنیوز: پایگاه خبری دولت امارات (وام) روز گذشته خبر داد: نهاد متولی امنیت و کالا در امارات متحده عربی به کمپانی‌های این کشور دستور داده تا حساب‌ و دارایی‌های ۹ فرد و سازمان ایرانی را که در لیست سازمان‌ها و افراد تروریستی این کشور قرار دارند، شناسایی و بلوکه کند.

دولت امارات دستور شناسایی و انسداد حساب‌ها و دارایی‌های ۹ فرد و سازمان ایرانی را به بهانه ارتباط با سپاه صادر کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز  به نقل از ایلنا،پایگاه خبری دولت امارات (وام) روز گذشته خبر داد: نهاد متولی امنیت و کالا در امارات متحده عربی به کمپانی‌های این کشور دستور داده تا حساب‌ و دارایی‌های ۹ فرد و سازمان ایرانی را که در لیست سازمان‌ها و افراد تروریستی این کشور قرار دارند، شناسایی و بلوکه کند.

بر اساس این گزارش در ماه می، این کشور نام ۹ نفر را در لیست مظنونین به ارتباط با سپاه پاسداران شناسایی کرده است. این مشابه کاری است که آمریکا هم انجام داده است.

«الجزیره» نوشت: روابط ایران و امارات به واسطه طیف گسترده‌ای از معضلات از قبیل برنامه هسته‌ای ایران، جنگ در یمن و سوریه و همچنین منازعه دو طرف بر سر سه جزیره ابوموسی و تنب‌های کوچک و بزرگ به هم ریخته است.

امارات از تصمیم ترامپ برای خروج از توافق هسته‌ای حمایت کرد.

به گزارش این رسانه قطری، شرکت ملی نفت ابوظبی که یک شرکت دولتی است هم روز سه‌شنبه در بیانیه جداگانه‌ای اعلام کرد که می‌تواند ظرفیت تولید نفت را تا صدها هزار بشکه در روز برای جبران کسری نفت بازار در صورت نیاز بالا ببرد. این کمپانی قرار است تولید نفتش را از ۳.۳ میلیون بشکه نفت در روز به ۳.۵ میلیون بشکه در پایان ۲۰۱۸ برساند.

به گزارش «الجزیره»، بیانیه دولت امارات در پی تقاضای ترامپ برای کاهش قیمت‌های جهانی نفت و افزایش تولید منتشر شد. ایران به اعضای اوپک درمورد افزایش یکجانبه تولید نفت و مواجهه با این معضل هشدار داده است.

به گزارش ایلنا، امارات میزبان ۵ هزار نیروی آمریکایی است. دوبی یکی از محبوب‌ترین بنادر برای ناوگان نیروی دریایی آمریکا به حساب می‌آید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید