پرفروش ترین گوشی های موبایل دنیا + جدول

کدخبر: ۲۲۴۳۶۱
اقتصاد نیوز: گلکسی اس ۹ پلاس که پرفروش ترین موبایل دنیا را به خود اختصاص داده بود، حالا حکومت خود را به گوشی دیگری واگذار کرده است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از دیجیاتو؛ بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی Counterpoint در ماه می گلکسی اس ۹ پلاس با کاهش میزان فروش ۲.۴ درصد از بازار را به خود اختصاص داده است. گلکسی اس ۹ هم با اختصاص ۲.۱ درصد از بازار و سقوط چهار پله ای در رده ششم قرار گرفته است.

از سوی دیگر آیفون ۸ که اوایل امسال در رده پنجم قرار گرفته بود، حالا رتبه اول پرفروش ترین ها را از آن خود کرده است. دلیل افزایش فروش برگزاری چندین کمپین موفق در اروپا و افزایش تقاضا در ایالات متحده عنوان شده است. البته آیفون ۸ تنها موبایل موفق اپل نبوده و آیفون ۱۰ و ۸ پلاس هم با روند فروش پایدار ۲.۳ و ۲.۱ درصدی به ترتیب در رده های سوم و پنجم پرفروش ترین موبایل ها قرار گرفته اند.

جدای از اپل و سامسونگ Counterpoint از حضور پررنگ تر شیائومی در مقیاس جهانی و به ویژه چین و هند خبر داده است. این شرکت به لطف موبایل های ردمی 5A و ردمی نوت ۵ جایگاه های چهارم و نهم را به خود اختصاص داده است. انتظار می رود که طی ماه های آینده موبایل قدرتمند می ۸ هم در این لیست جایگاهی را برای خود دست و پا کند.

دیگر جایگاه های خالی لیست پرفروش ترین موبایل ها که عبارتند از رده های هفتم، هشتم و دهم به ترتیب به هواوی پی ۲۰ لایت، ویوو اکس ۲۱ و اوپو A83 اختصاص یافته که دلیل اصلی آن را می توان سخت افزار قوی، قیمت مناسب و در نهایت کمپین های بازاریابی موفق عنوان کرد.

2

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید