سهام «زبینا» در بازار دوم فرابورس از سه‌شنبه عرضه می‌شود

کدخبر: ۲۲۴۴۱۱
اقتصادنیوز؛ در سی‌ و ششمین نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» جزییات عرضه اولیه و ظرفیت‌های شرکت «کشاورزی و دامپروری بینالود نیشابور» با نماد «زبینا» در فرابورس تشریح شد.
سهام «زبینا» در بازار دوم فرابورس از سه‌شنبه عرضه می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایبِنا؛ ۴۰ میلیون سهم معادل ۱۰ درصد سهام شرکت کشاورزی و دامپروری بینالود نیشابور ، با نماد «زبینا» روز سه شنبه هفته جاری، در بازار دوم فرابورس عرضه می شود.

۷ میلیارد تومان تسهیلات بانکی

علیرضا بیگی؛ مدیرعامل شرکت دامپروری بینالود در این نشست خبری و در پاسخ سوال خبرنگار ایبِنا در خصوص اینکه شرکت چقدر تسهیلات بانکی دریافت کرده و برنامه تسویه این تسهیلات چیست اعلام کرد: دامپروری بینالود تا به امروز ۷ میلیارد تومان تسهیلات بانکی دریافت کرده و با برنامه ریزی های صورت گرفته بزودی تسویه آن آغاز خواهد شد.

سهم ۴ درصدی فروش در بین رقبا

وی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری در این خصوص که شرکت در بین رقبا از چه جایگاهی از نظر فروش با هدف ارتقای سودآوری سهام برخوردار است اعلام کرد: در استان خراسان رضوی بعد از آستان قدس رضوی و هلال احمر بیش از ۴ درصد فروش در اختیار شرکت دامپروری بینالود است و با توجه به کیفیت مناسب محصولات شرکت، ظرفیت های مناسبی برای بازدهی سهام شرکت شکل گرفته است.

اهداف ورود به بازار سهام

بیگی درباره اهداف شرکت برای ورود به بازار سرمایه گفت: با هدف تامین مالی پایدار، استراتژی شرکت حضور در بازار سهام تعریف شد به طوری که در ۲ مهرماه سال ۹۶ نماد شرکت در فرابورس درج شد و در ادامه با انجام برنامه ها و ضوابط سازمان بورس ۱۰ درصد سهام شرکت روز سه شنبه هفته جاری در فرابورس واگذار می شود.

۴۰ میلیارد تومان سرمایه

وی درباره سرمایه شرکت اظهارداشت: در سال ۹۶ سرمایه شرکت به ۴۰ میلیارد تومان افزایش یافته تا روند و چرخه توسعه ای فعالیت های شرکت با شتاب بیشتری ادامه پیدا کند.

جزییات عرضه اولیه

بر اساس این گزارش، ۴۰ میلیون سهم شرکت کشاورزی و دامپروری بینالود نیشابور با نماد «زبینا» با روش ثبت سفارش عرضه می شود.

سقف خرید سهم حقوقی و حقیقی ها

همچنین حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۸۰۰ سهم و دامنه قیمت در ثبت سفارش از مبلغ ۱.۴۸۰ ریال تا مبلغ ۱.۵۲۴ ریال تعیین شده است. لازم به ذکر است شرکت کشاورزی و دامپروری بینالود نیشابور زیرمجموعه های هلدینگ گسترش کشاورزی پیوند فردوس پارس است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید