مذاکره با شرکت ولوو برای واردات ماشین آلات معدنی

کدخبر: ۲۲۶۷۴۴
اقتصاد نیوز: مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی از مذاکره با شرکت ولوو جهت واردات ماشین آلات معدنی خبر داد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از مهر؛ فرید دهقانی با اشاره به افزایش سقف اعتباری صندوق از ۳ برابر به ۴ برابر موجودی در بانک ملت گفت : بازسازی ساختمان صندوق و مذاکره با شرکت ولوو جهت واردات ماشین آلات از دیگر اهداف صندوق بیمه معدنی از اقدامات و برنامه های صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی است.

وی با اشاره به انعقاد توافق نامه همکاری حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری گفت: استفاده از منابع صندوق توسعه ملی از جمله اقدامات این صندوق بوده است. با اجرایی شدن این توافق نامه، حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به بخش معدن و صنایع معدنی تزریق خواهد شد.

دهقانی افزود: این صندوق فعالیت های حمایتی در حلقه های مختلف زنجیره ارزش سرمایه گذاری بخش خصوصی معدن و صنایع معدنی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود از پیگیری و انعقاد توافق نامه همکاری شرکت ملی مس ایران و صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی با صندوق بیمه خبر داد و بیان کرد: با اجرایی شدن این قرارداد و با تضامین اعطایی از طرف صندوق بیمه، خطوط فرآوری و کنسانتره سازی معادن کوچک مقیاس مس فعال شده است.

مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی یکی از راهکارهای افزایش بهره وری و شفاف سازی و کاهش بروکراسی اداری، مکانیزاسیون سیستم درخواست و بررسی بیمه نامه ها را توسط صندوق دانست و اظهار کرد: با توجه به طولانی بودن زمان درخواست، بررسی و معرفی به بانک در صندوق طی سالهای گذشته، این موضوع یکی از موارد مهمی بود که باید در جهت شفافیت و افزایش رضایت مندی مشتریان صورت می گرفت. تقریباً پروژه مکانیزسیون ارتباط با مشتریان ۸۰ درصد پیشرفت پروژه داشته است و پیش بینی می شود تا مرداد سال جاری رونمایی شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید