روایت حضرت‌پور از جزئیات نشست کمیسیون قضایی مجلس:

از 4600 خودروی ثبت سفارش شده تنها 1900 دستگاه وارد کشور شده است

کدخبر: ۲۲۷۶۳۷
اقتصادنیوز؛ روح‌الله حضرت‌پور عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: معاون وزیر صنعت عنوان کرد که تنها هزار و 900 دستگاه از 6 هزار و 400 خودروی ثبت سفارش شده به کشور وارد شده که عوارض گمرکی همه این هزا رو 900 دستگاه پرداخت شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ 

روح‌الله حضرت‌پور طلاتپه نماینده مردم ارومیه با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس، گفت: در جلسه امروز ثبت سفارش خودروهای وارداتی با حضور خسروتاج معاون وزیر صنعت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و معاون وزیر گزارشی در این باره به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

وی افزود: در ارتباط با ثبت سفارش‌های انجام شده از میان 6 هزار و 400 ثبت سفارش تنها هزار و 900 دستگاه خودرو به کشور وارد شده که همه در تمام موارد عوارض گمرکی آن پرداخت شده است.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: تنها موضوعی که در این باره وجود دارد این است که از دو شرکتی که برای واردات این خودروها ثبت سفارش انجام داده‌اند، تنها یک شرکت توانسته خودروهایش را وارد کند.

حضرت‌پور خاطرنشان کرد:‌همچنین در این جلسه نامه رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در رابطه با انجام اصلاحات در قوانین به منظور بهبود شرایط کاری این سازمان در نظارت بر قیمت‌ها مطرح شد که این پیشنهادات از سوی اعضا مورد بررسی قرار نگرفت.

وی در پایان گفت:د لیل اعضای این کمیسیون برای عدم بررسی این پیشنهادات این بود که این موضوع باید به صورت لایحه و آن هم توسط دولت به کمیسیون ارائه شود نه اینکه رئیس سازمان خود مستقیما پیشنهادات را در نامه‌ای به رئیس کمیسیون ارائه کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید