کشف 3 میلیارد لوازم بهداشتی قاچاق

کدخبر: ۲۲۹۶۸۳
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف سه میلیارد لوازم بهداشتی قاچاق و دستگیری یک قاچاقچی در شهرستان اشتهارد خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: سه میلیارد ریال لوازم بهداشتی قاچاق در اجرای مصوبه قرارگاه استانی مبارزه با قاچاق کالا در یک انبار در شهرستان اشتهارد کشف‌شده است.

وی در ادامه افزود: طرح برخورد با قاچاق کالا در انبارهای استان البرز اجرا شد و پلیس مبارزه با کالا قاچاق از یک انبار ٢٠٠ هزار عدد لوازم بهداشتی اسکاچ و دستمال‌کاغذی کشف کردند. در این راستا یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: مبارزه با قاچاق، یکی از مهم‌ترین الزامات تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سالی است که از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده است.

سردار محمدیان با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مبارزه با کالای قاچاق، خاطرنشان کرد: مسئولیت پلیس در این خصوص بیش‌ازپیش بوده و برابر دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌های صادره به‌صورت کاملاً فعال و جهادی با این پدیده شوم برخورد و فعالیت قاچاقچیان کالا رصد می‌شود.

به گفته وی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق دراستان البرز کشف‌شده است.  

همچنین سرهنگ مهدی فضلی علیشاه فرمانده انتظامی ساوجبلاغ نیز اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۶ شهر جدید هشتگرد حین گشت زنی به  دو نفر مشکوک شده و مورد بازرسی قراردادند که از این افراد مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین کشف و هر  دو نفر را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان از توزیع‌کنندگان مواد مخدر بودند، افزود: مجرمان برای رهایی، پیشنهاد رشوه به مبلغ ۳۰ میلیون ریال را به مأموران دادند که با صحت عمل پلیس ساوجبلاغ و رد رشوه مواجه شدند.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ تأکید کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شدند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید