حل مشکلات تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ در قزوین در اولویت است

کدخبر: ۲۳۰۱۹۳
اقتصادنیوز: معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: با پیگیری جدی در صدد حل مشکلات تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ در استان هستیم تا بازار این کالاهای اساسی دچار نوسان نشود.
حل مشکلات تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ در قزوین در اولویت است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، منوچهر حبیبی روز شنبه در نشست با تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ که در سالن باغستان برگزار شد اظهارداشت: مرغ و تخم مرغ از کالاهای اساسی است و باید مشکلات آن همواره رصد شده و حل شود.

وی اضافه کرد: موضوع قیمت و تنظیم بازار بسیار مهم است و در حال حاضر میزان جوجه ریزی کاهش یافته و شاید با کمبود مواجه شویم که باید تدبیر لازم صورت گیرد.

حبیبی تصریح کرد: پیش بینی می شود نهاده ها افزایش قیمت داشته باشد اما دولت نهاده های مورد نیاز مرغ و طیور را به صورت متمرکز خریداری و وارد کشور کرده است و باید تلاش کنید تا سهم استان دریافت شود.

معاون اقتصادی استانداری قزوین افزود: سویا، کنجاله و نهاده های کشاورزی به وفور وارد شده و باید اتحادیه هم پیگیری لازم را داشته باشد تا سهم استان را بگیرد.

وی اظهارداشت: در نقدینگی مشکل داریم و چون بیماری بیشترین خسارت را به استان زده لذا پیگیر هستیم تا اعتبارات کم بهره به تولیدکنندگان کشاورزی هم داده شود و در این راستا ادارات بیمه و مالیات هم همراهی لازم را انجام داده اند تا مشکلات کاهش یابد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید