مسکن مهر کی به اتمام می‌رسد؟

کدخبر: ۲۳۱۹۲۳
اقتصاد نیوز: عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان استان تهران،گفت: به دلیل آنکه تصمیم قاطعی برای پروژه‌های مسکن مهر گرفته نشده اتمام آن تا سال 1400 دور از انتظار نیست.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسن محتشم‌ عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان استان تهران با اشاره به اینکه اتمام ساخت مسکن مهر تا سال 1400 دور از انتظار نیست، اظهار کرد:اکنون روندی‌ که پیش روی ساخت این پروژه‌ عظیم است به کُندی پیش می‌رود و متأسفانه دولت در مورد پروژه‌ مسکن مهر تصمیم قاطعی نگرفته است.

وی، گفت: باتوجه به آنکه دولت اعتقادی به پروژه‌ مسکن مهر ندارد ولی باید مسئولیت‌ ساخت و اتمام آن را به صورت کامل در اختیار می‌گرفت تا شاهد چنین مشکلی در پروژه‌های مسکن مهر نبودیم.

بیشتر بخوانید: متقاضیان مسکن مهر، چشم‌انتظار اقدام عملی مسئولان

محتشم با اشاره به تضمین و تصمیم قاطع دولت برای انبوه سازان مسکن مهر، تصریح کرد: در دولت قبل پروژه مسکن مهر به درستی اجرا نشد ولی در آن دوره انبوه سازان ضمانت درستی از سوی دولت داشتند به همین منظور باعث پیشرفت درست این پروژه شدند.

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان استان تهران توضیح داد: هم اکنون مبلغ‌ قابل توجهی به پروژه‌ مسکن مهر واریز شده در صورتی که اگر این مبلغ‌ در سال گذشته به این پروژه‌ تزریق‌ می‌شد ساخت این پروژه‌ به اتمام می‌رسید ولی در چنین شرایط و نوسانات ارزی این مبلغ‌ تضمین کافی برای پروژه‌ها به شمار نمی‌آید.

وی در خاتمه تأکید کرد: اگر دولت تصمیم قاطعی برای انبوه سازان مسکن مهر بگیرد و بتواند مبالغ‌ آنها را ضمانت کند امید است که این پروژه‌ در آینده نزدیک به اتمام برسد‌.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید