لامبورگینی اونتادور سوپرولوچه با 838 اسب بخار + عکس

کدخبر: ۲۳۶۶۶۹
اقتصاد نیوز: ظاهرا داستان لامبورگینی اونتادور سوپرولوچه و شور و شوق زیاد برای آن رو به پایان است و اینک همه توجهات به مدلی جدیدتر، بزرگتر معطوف شده ‌است. مدلی که براساس شنیده‌ها قدرتی باور نکردنی داشته و احتمالا به صورت هیبریدی ساخته خواهد شد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از عصر ایران، این خودرو برای زمانی طولانی در فضای مجاری مطرح است و به نظر میرسد تمامی شایعات مطرح شده در خصوص آن به زودی "واقعیت" می‌شوند.

لامبورگینی

انتظار می رود مدل جدید که اینک با کد تجاری "LB48H" شناخته می‌شود، شبیه مدل مفهومی فوق‌العاده ترزومیلنو باشد و احتمالا بیش از 63 دستگاه از آن ساخته نخواهد شد.

 نسخه  کانسپت و هیبریدی به نام "آستریون" که در سال 2014 در نمایشگاه خودرویی پاریس به نمایش درآمد، نیز نسخه دیگری از هیبریدی‌های لامبورگینی است، که تا این لحظه حرفی در مورد ساخت و تجاری بودنش وجود ندارد. در آن زمان آستریون هیبریدی  قدرتی برابر با 910 اسب‌بخار داشت.

لامبورگینی

با این حال لامبورگینی جزئیات زیادی را در خصوص  اونتادور اعلام نکرده و شواهد موجود از قدرتی برابر 838 اسب‌بخار خبر می‌دهند. یک موتور تنفس طبیعی 12 سیلندر حجم زیاد این قدرت را رقم زده و 49 اسب‌بخار آن نیز توسط موتورهای الکتریکی تولید می‌شوند. پیش‌بینی می‌شود تولید این خودرو در نیمه اول سال جاری آغاز شده و در نیمه دوم سال تحویل خریداران می‌شود. از طرفی انتظار می رود نسخه ویژه این خودرو 2.5  میلیون دلار قیمت داشته باشد.

لامبورگینی

لامبورگینی

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید