کشف کالا های احتکار شده در چهارمحال و بختیاری

کدخبر: ۲۴۱۱۲۳
اقتصاد نیوز: مدیرکل صنعت و معدن چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۱۱ انبار کالای احتکار شده در چهارمحال و بختیاری شناسایی و ۱۰۰ تن برنج احتکار شده نیز در بازار توزیع شده است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم؛ نعیم امامی اظهار داشت: مواد غذایی و لوازم خودرویی بیشترین مقادیر کشفیات را به خود اختصاص داده‌اند که برای صاحبان این انبارها پرونده تشکیل و در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه تاکنون 100 تن برنج نیز در بازار توزیع شده است، افزود: کالاهای احتکار شده براساس قانون و به مرور زمان در بازار توزیع می‌شود.

مدیرکل صنعت و معدن چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش رسانه‌ها در این زمینه بیان کرد: با اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع رسانه‌ها دیگر کسی به خودش اجازه نمی‌دهد کالایی را احتکار کند.

امامی خاطرنشان کرد: اغتشاش و تضعیف بازار، کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی جنگ امروز دشمن است که نباید اجازه دهیم دشمن مانند گذشته به این هدف نیز دست یابد.

وی تصریح کرد: با هرگونه اختلال در بازار از جمله احتکار کالا به شدت برخورد می‌شود و مردم نیز در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک می‌توانند به ما اطلاع‌رسانی کنند که در سریعترین زمان رسیدگی می‌شود.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید