جدیدترین خودروی چری در تهران + عکس

کدخبر: ۲۴۱۶۴۵
اقتصاد نیوز: در مراسمی با حضور خبرنگاران و همچنین برخی از مدیران شرکت "مدیران خودرو" جدیدترین خودروی سدان چری در ایران برای خبرنگاران نمایش داده شد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از عصر ایران چری آریزو 6 که به عنوان جدید ترین خودروی سدان چری در ایران است در مقایسه با برادر کوچکتر خود آریزو 5 در ابعاد بزرگتر و با امکانات کامل تری عرضه شده است.

چری

چری

آریزو۶ بناست که با موتور مشابه تیگو۷ به بازار ایران عرضه شود. موتور 105 لیتری توربو شارژ که توان تولید ۱۴۷ اسب بخار را دارا بوده و به نظر می رسد که برای این خودرو مناسب باشد.

گیربکس این خودرو مانند دیگر محصولات چری از نوع CVT است اما آن طور که مسئولان شرکت مدیران خودرو عنوان کردند در این خودرو از نسل جدید گیربکس های 9 سرعته استفاده شده که طبق تست های انجام شده می تواند در مدت 9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

در طراحی آریزو 6 کاملا می توان پیشرفت و پختگی را در محصولات چری نسبت به چدند سال گذشته دید . امروز چری در بحث طراحی به پختگی رسیده و می توان گفت خودروهای جدید این شرکت به خودروهای کره ایی نزدیک شده و گاهی بهتر از آنها نیز هستند.

چری

چری

آریزو6 در نقاط مختلف کشور و شرایط متنوع آب و هوایی در حال گذراندن آزمایش های فنی است و به نظر می رسد پس از پایان تست ها مدیران خودرو کار فروش این خودرو در ایران را استارت بزند.

هنوز هیچ قیمتی برای این خودرو اعلام نشده است اما با توجه به شرایط ارز شاهد بتوان قیمت های 250 تا 280 میلیون تومان برای این خودرو را دور از تصور ندانست.

گروه خودروی عصر ایران بنا دارد تا با همکاری شرکت مدیران خودرو آریزو 6 را مورد تست و بررسی قرار دهد که پس از بررسی خبر و تصاویر آن منتشر خواهد شد.

چری

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید