طرح پیش فروش جدید محصولات گروه صنعتی ایران خودرو

کدخبر: ۲۴۵۳۸۵
اقتصادنیوز: معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو از اجرای طرح پیش فروش جدید محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در روز یکشنبه ۲۹ مهرماه خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  خبرگزاری میزان، مصطفی خان‌کرمی با قدردانی از هموطنانی که با ثبت نام در طرح اخیر پیش فروش محصولات ایران خودرو، بار دیگر اعتماد خود را به این خودروساز ابراز کردند گفت: در طرح جدید که در روز ۲۹ مهرماه اجرا می‌شود، شرایط ثبت نام برای متقاضیانی که درطرح قبل موفق به ثبت نام نشده اند فراهم شده است.

وی افزود: از متقاضیان به دلیل این که امکان پاسخگویی به همه درخواست‌ها وجود نداشته عذرخواهی می‌کنیم.

خان کرمی در ادامه تاکید کرد: فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو همواره بر مبنای پیش بینی برنامه تولید و مجوز‌های اخذ شده از مراجع ذی صلاح انجام می‌شود و نمی‌توان بیشتر از درصد مشخصی از برنامه تولید، پیش فروش انجام داد.

 معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو به مشتریان مژده داد برنامه ریزی برای اجرای طرح پیش فروش جدید با هدف تامین نیاز مصرف کنندگان واقعی خودرو انجام شده که از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۹ مهرماه اجرا خواهد شد.

گفتنی است، در طرح پیش فروش جدید تمامی محدودیت‌های پیش فروش قبل از جمله، عدم امکان ثبت نام برای مشتریان حقوقی، خودرو اولی ها، داشتن گواهینامه در زمان ثبت نام و عدم خرید محصولات ایران خودرو طی ۱۸ ماهه گذشته اعمال می‌شود و ثبت نام در این روش فروش با توجه به محدودیت ظرفیت در طول یک روز انجام خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید