نشست وزیران پیشنهادی در اتاق تعاون آغاز شد

کدخبر: ۲۴۶۸۱۷
اقتصاد نیوز: رئیس اتاق تعاون می‌گوید وزیر پیشنهادی صمت را به عنوان یک تعاونگر می‌شناسیم و انتخاب اقای دژپسند به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد را بهترین انتخاب برای این وزارت خانه می دانیم و اگر در شرایط فعلی کسی هست که می‌تواند اداره این وزارتخانه را برعهده بگیرد و کار را بهتر انجام دهد و نپذیرد به کشور جفا کرده است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، بهمن عبدالهی در نشست وزیران پیشنهادی کار، اقتصاد و صمت در اتاق تعاون ایران اظهار کرد: بخش تعاون یکی از سه رکن اصلی اقتصاد کشور است که ظرفیتهای زیادی در بخش‌های مختلفی دارد و خود یک بخش کوچک است. فعالیت‌هایی که در بخش‌های دیگر اقتصاد وجود دارد در بخش تعاون هم تعریف می شود  البته فاصله زیادی با اهدافی که در قانون تعریف شده داریم.

وی ادامه داد: وزارت اقتصاد یکی از وزارت خانه‌های تاثیرگذار و میدانی است چراکه با زندگی فعالان اقتصادی و مردم سر و کار دارد. سیاست‌های اعمال شده توسط آن مستقیما در زندگی مردم و فعالین اقتصادی تاثیر گذار است بنابراین باید ارتباط تنگاتنگی با فعالان اقتصادی داشته باشد.

رئیس اتاق تعاون ایران گفت: یکی از گله‌های فعالان اقتصادی نسبت به وزرا همین بوده که مطابق نظرات آن‌ها تصمیم گیری نمی‌شود، در حالی که به نظر بنده انتخاب ایشان بهترین انتخاب برای این وزارت خانه بود و اگر در شرایط فعلی کسی می تواند بهتر از عهده انجام این کار برآید و نپذیرد به کشور جفا کرده است.

عبدالهی افزود: وزارت صمت یکی از وزارت خانه های تاثیر گذار است. بخش تعاون در صنعت و تجارت فعال است و سهم قابل توجهی در فولاد پتروشیمی و سایر بخش ها دارد اما تعاون در دولتهای قبل کمتر مورد توجه بوده و انتظار ما از وزرای جدید توجه بیشتر به این بخش است.

او گفت: اقای رحمانی، گزینه پیشنهادی وزارتخانه صمت را به عنوان یک تعاونگر میشناسیم و حضور ایشان در این وزارتخانه را مفید و موثر می دانیم.

در نشست وزیران پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در اتاق تعاون ایران در حال برگزاری است، رییس اتاق اصناف و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله عبدالرضا مصری عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس و سید کاظم دلخوش رییس فراکسیون تعاون مجلس حضور دارند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید