احتمال آب گرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها

کدخبر: ۲۴۷۶۷۹
اقتصاد نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با توجه به بارش‌های رگباری در برخی استان‌ها، احتمال آب گرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها وجود دارد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: طی دو روز آینده در استان خراسان جنوبی، خراسان رضوی، شرق فارس، کرمان، یزد، هرمزگان و بخش هایی از اصفهان و چهار محال بختیاری بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امروز برای بخش هایی از استان سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان به ویژه منطقه زابل وزش باد نسبتا شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.

رفیعی درباره آخرین وضعیت آب و هوای آسمان تهران گفت: امروز آسمان تهران نیمه ابری و گاهی با وزش باد همراه است و همچنین در برخی ساعات در ارتفاعات استان، بارندگی خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی آسمان شهرهای نجف و کربلا را صاف همراه با وزش باد اعلام کرد و افزود: امروز حداکثر دما در شهرهای نجف و کربلا 27 و حداقل 14 درجه سانتی گراد است.

به گفته وی؛ امروز آسمان شهرهای مرزی همچون ایلام، مهران، شلمچه و خرمشهر صاف تا قسمتی ابری است و در برخی ساعات  در شهرهای شلمچه و خرمشهر افزایش ابر همراه با وزش باد را خواهیم داشت.

رفیعی در پایان نسبت به آبگرفتگی معابر در برخی استان ها هشدار داد و گفت: با توجه به بارش های رگباری و رعد و برق در مناطق جنوبی کرمان و هرمزگان احتمال آب گرفتگی موقتی معابر و در ارتفاعات خراسان شمالی و ارتفاعات البرز در استان های سمنان، مازندران و تهران جاده های منتهی به این مناطق لغزندگی و مه آلودگی پیش بینی می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید