شاخص با رشد ۹۴۰ واحدی به استراحت رفت

کدخبر: ۲۴۹۲۹۸
اقتصادنیوز: شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات پانزدهمین روز از آبان ماه با رشد ۹۴۰ واحدی به پله ۱۸۵ هزار و ۱۰۰ واحدی رسید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری میزان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات پانزدهمین روز از آبان ماه با رشد ۹۴۰ واحدی به پله ۱۸۵ هزار و ۱۰۰ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۲ هزار و ۱۲۸ سهم اوراق بهادار به ارزش ۸ میلیون و ۷۹۱ هزار و ۸۱۴ ریال در بیش از ۱۵۶ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۲۷۳ واحد، شاخص بازار اول ۹۳۲ واحد، شاخص آزاد شناور ۱۱۸۵ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۱۹۶ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۱۳۸ واحد، شاخص بازار دوم ۷۱۵ واحد رشد را تجربه کردند.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد‌های بانک ملت، سایپا، بانک تجارت، پالایش نفت اصفهان، ملی کشت و صنعت و دامپروری با روند صعودی و نماد‌های نفت و گاز پتروشیمی تامین، فولاد مبارکه اصفهان با روند نزولی کار خود پایان دادند.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با رشد بیش از ۱۴ واحدی به پله ۲۰۲۵ واحدی اُفت کرد.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۷۳۶ هزار سهم اوراق بهادار به ارزش ۴ و ۲۰ هزار و ۶۴۳ ریال در بیش از ۱۱۳ نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های تجارت الکترونیک پارسیان کیش، پتروشیمی زاگرس، تولید و صادرات ریشمک، پتروشیمی غدیر و داروسازی آوه سینا با روند منفی و نماد‌های سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی با روند مثبت به کار خود پایان دادند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید