شاخص 2258 واحد صعود کرد

کدخبر: ۲۵۱۵۳۵
اقتصادنیوز: شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و هشتمین روز از آبان ماه با رشد ۲ هزار و ۲۵۸ واحدی به پله ۱۷۵ هزار و ۸۱۶ واحدی رسید.
شاخص 2258 واحد صعود کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری میزان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و هشتمین روز از آبان ماه با رشد بیش از ۲ هزار و ۲۵۸ واحدی به پله ۱۷۵ هزار و ۸۱۶ واحدی صعود کرد.

در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۸۱۰ سهم اوراق بهادار به ارزش ۵ میلیون و ۵۲۶ هزار و ۱۱۵ ریال در بیش از ۲۰۶ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۶۵۷ واحد، شاخص بازار اول ۱۵۶۲ واحد، شاخص آزاد شناور ۵۸۹۲ واحد، شاخص بازار دوم ۴۹۹۰ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۱۷۰ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۱۲۰ واحد رشد را تجربه کرد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد‌های بانک ملت، سایپا، ماشین سازی اراک با روند نزولی و نماد‌های بانک تجارت، پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان، داده گستر عصر نوین با روند صعودی به کار خود پایان داد.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با رشد بیش از ۳۰ واحدی به پله ۱۹۱۰ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۶۹۸ هزار و ۶۹۰ سهم اوراق بهادار به ارزش ۴ میلیون و ۷۹ هزار و ۷۵۱ ریال در بیش از ۹۱ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی زاگرس، داروسازی آوه سینا، تجارت الکترونیک پارسیان کیش، تولیدات پتروشیمی قائد بصیر و سنگ آهن گهر زمین با روند صعودی به کار خود پایان داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید