شاخص به رشد ۶۴۲ واحدی راضی شد

کدخبر: ۲۵۱۷۸۵
اقتصادنیوز : شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و نهمین روز از آبان ماه با رشد ۶۴۲ واحدی به پله ۱۷۵ هزار و ۸۱۶ واحدی رسید.
شاخص به رشد ۶۴۲ واحدی راضی شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری میزان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و نهمین روز از آبان ماه با رشد بیش از ۶۴۲ واحدی به پله ۱۷۶ هزار و ۴۵۸ واحدی صعود کرد.

در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۶۷۸ سهم اوراق بهادار به ارزش ۵ میلیون و ۳۶۲ هزار و ۴۸۳ ریال در بیش از ۱۷۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۱۸۷ واحد، شاخص بازار اول ۲۲۲ واحد، شاخص آزاد شناور ۵۰۱ واحد، شاخص بازار دوم ۲۴۹۵ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۵۴ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۳۸ واحد رشد را تجربه کرد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد‌های بانک ملت، پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان روند صعودی و نماد‌های سایپا، ماشین سازی اراک، بانک تجارت، ماشین سازی اراک با روند نزولی به کار خود پایان داد.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با رشد بیش از ۴ واحدی به پله ۱۹۱۴ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد یک هزار و ۱۶۳ سهم اوراق بهادار به ارزش ۵ میلیون و ۸۳۱ هزار و ۱۱۶ ریال در بیش ۹۶ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی زاگرس، داروسازی آوه سینا، تجارت الکترونیک پارسیان کیش با روند نزولی و نماد‌های تولیدات پتروشیمی قائد بصیر و سنگ آهن گهر زمین با روند صعودی به کار خود پایان داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    کارگزاری مفید