کدام رده سنی آپارتمان ها در تهران قیمت مناسبی دارند؟ + جدول

کدخبر: ۲۵۵۷۷۸
اقتصاد نیوز: قیمت مسکن نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته که همین افزایش قیمت موجب کاهش توان خرید مشتریان شده است به همین دلیل مراجعه برای خرید آپارتمان‌های بیش از ۱۰ سال ساخت به دلیل مزیت قیمتی آنها بیش از دیگر واحدهای عرضه‌شده در بازار است.
کدام رده سنی آپارتمان ها در تهران قیمت مناسبی دارند؟ + جدول
به گزارش اقتصادنیوز ؛ افزایش قیمت مسکن موجب شده افرادی که توانایی خرید آپارتمان های تازه ساز  را ندارند به سمت خرید آپارتمان های ۱۰ تا ۱۵ سال ساخت حرکت کنند زیرا این آپارتمان ها مزیت هایی همچون قابلیت دریافت وام بانکی و کم بودن فرسودگی بنا را دارند که این فرسودگی کم حسن اصلی آنها محسوب می شود زیرا با بازسازی نه چندان پر هزینه می‌توان نواقص آن را برطرف و با متریال به روز چهره واحد را تغییر داد.

مزیت دیگر آپارتمان‌های ۱۰ تا ۱۵ سال ساخت این است که آن‌قدر سالخورده نیستند که از نما و متریال آپارتمان بتوان سن آنها را حدس زد و در نتیجه از مطلوبیت آن نزد متقاضیان کاسته شود و همچنین در رده آپارتمان های پر تقاضا قرار داردند.

نگاهی به قیمت‌های پیشنهادی فایل‌های موجود در بازار نیز نشان می‌دهد بهای آپارتمان‌های با سن بنای دو رقمی متناسب با ارزش منطقه و موقعیت ملک است که این قیمت ها با استطاعت مالی خریداران نیز بیشتر مطابقت دارد و به‌طور کلی کانون آپارتمان‌های قیمت مناسب در بازار مسکن را باید همین گروه سنی تلقی کرد.

 

07-02

 
 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید