رئیس اتحادیه مبلسازان : درحال حاضر افزایش قیمتی برای صنف مبلمان نداریم.

کدخبر: ۲۵۷۷۲۸
اقتصاد نیوز: عبدالحسین عباسی با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال، اظهار کرد: به علت کاهش قدرت خرید مردم و کمبود نقدینگی کسبه و تولیدکنندگان در بازار افزایش قیمتی در این امر صورت نخواهد گرفت.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه ۳۰ هزار واحد صنفی مبلمان در بخش تولید و توزیع به فعالیت مشغولند، تصریح کرد: ۹۰ درصد کالا‌های تولید داخل تزئینی و از سبد خانوار بیرون آمده است.

رئیس اتحادیه درودگران و مبلسازان با بیان اینکه خریداری در بازار برای مبلمان وجود ندارد، گفت: درحال حاضر تولید حجم سرمایه‌گذاری در این صنف کم است و این امر سبب شده که قیمت‌ها بالا برود.

عباسی افزود: از مسئولان ذیربط درخواست می‌شود که با برنامه ریزی مناسب بتوانند این صنف را دوباره احیا کنند، چرا که درحال حاضر مبلمان وضعیت مناسبی ندارد.

وی تصریح کرد: صنعت مبلمان، طی چند ماه اخیر دستخوش نوساناتی همچون نرخ ارز بوده است و این امر توانسته بر این صنف تأثیرگذار باشد که خوشبختانه با کاهش قیمت دلار در بازار، این صنف هم همچون کالا‌های دیگر وضعیت بهتری خواهد گرفت.

رئیس اتحادیه درودگران و مبلسازان، یادآورشد: اکنون بخش زیادی از تولیدکنندگان با مشکل کاهش نقدینگی روبه‌رو هستند و گردش مالی افراد به کمترین میزان ممکن رسیده است.

عباسی بیان کرد: باتوجه به شعار حمایت از تولید داخلی، صنعت مبلمان سازی هم تلاش کرده که بتواند بیشترین تولیدات داخلی را در این صنف عرضه کند که خوشبختانه تا حدی موفق بوده است.

به گفته وی، کمبود مواد اولیه یکی از مشکلات مربوط به این صنف است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید