10 ایده کارآفرینی در منزل برای خانم ها

کدخبر: ۲۵۷۸۴۳
برای کار در منزل ایده های بسیاری به چشم می خورد اما موارد زیر پول سازترین مشاغل خانگی به شمار میرود که پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال ایجاد شغل در منزل هستید حتما این گزارش را بخوانید.
10 ایده کارآفرینی در منزل برای خانم ها

به گزارش اقتصادنیوز؛ به چند دلیل  کار در منزل کسب و کاری بسیار ایده آل است :

  1. کار در منزل از نظر زمانی قابل انعطاف می باشد

  2. ریسک بسیار پایینی دارد

  3. درآمد بسیار خوبی دارد ( در صورت توانایی در فروش )

  4. می توان به عنوان شغل دوم درآمد اول روی آن حساب باز کرد

ایده های کار آفرینی در منزل برای خانم ها عبارت اند از :

1- نمد دوزی در منزل :

هنر نمد دوزی در عین سادگی بسیار کاربردی و زیباست و همه افراد با سنین مختلف می توانند با توجه به نیاز خودشون از این هنر استفاده کنند. نمد دوزی در منزل شغلی است با هزینه کم و طیف وسیعی از محصولات متنوع . همین تنوع در محصولات و هزینه کم راه اندازی این کار آفرینی در منزل باعث شده است طرفداران بسیاری را به خود اختصاص دهد نمد دوزی نیاز به مهارت دارد اما نیازی به کلاس رفتن ندارد از طریق اینترنت می توانید به راحتی نمد دوزی را یاد بگیرید.

نمد دوزی در منزل

نمد دوزی در منزل

2- چرم دوزی در منزل 

در فنی حرفه ایی ها و کلاس های هنری آموزش چرم دوزی بسیار به چشم می خورد چرم دوزی در منزل نیز مانند نمد دوزی نیاز به مهارت دارد و البته سرمایه کمی برای راه اندازی این کار در منزل نیاز است اما تفاوت چرم دوزی در منزل نسبت به نمد دوزی در این است که در دوخت و تولید وسایل چرم دقت و ظرافت حرف اول را می زند باید در این راه بسیار تمرین کنید و بعد از حرفه ایی شدن شروع به فروش محصولات چرمی خود کنید . بسیاری از افراد می توان یافت که با چرم دوزی در منزل درآمد بسیار خوبی دارند در نتیجه می توان گفت اگر حرفه ایی باشید و توانایی فروش محصولات را داشته باشید ایده فوق العاده ایی است .

چرم دوزی در منزل

چرم دوزی در منزل

3- خیاطی در منزل 

ایده خیاطی در منزل برای خانم ها تصوری است که ذهن بسیاری از خانم ها را برای راه اندازی کار آفرینی در منزل به خود مشغول کرده است در اکثر خانه های ایرانی می توان چرخ خیاطی پیدا کرد اگر در دوخت و برش لباس مهارت دارید به راحتی و با حداقل سرمایه می توانید این کار را شروع کنید . حتی اگر در زمینه خیاطی مهارت ندارید می توانید آموزش های آن را از اینترنت دریافت کرده و تمرین کنید.

خیاطی در منزل

خیاطی در منزل

4- عروسک سازی در منزل 

عروسک سازی در منزل این ایده کارآفرینی در منزل نیازمند کمی خلاقیت است ! برای موفقیت در کسب و کار عروسک سازی باید با سلیقه بچه ها آشنا باشید باید به صورتی عروسک را طراحی و تولید کنید که بچه ها با دیدن عروسک شما عاشقش شوند اگر کمی سلیقه و خلاقیت در این زمینه به کار ببرید درآمد شگفت انگیزی خواهید داشت خانم معصومه تاجیک نمونه کار آفرین موفق در این زمینه است.تاجیک با ترکیب ایده و خلاقیتش، با عروسک های  متفاوتی که در سایت­های خارجی دیده، عروسک هایی منحصر به فرد ساخته  و آنها را از طریق اینترنت به فروش می­رساند.

عروسک سازی در منزل

عروسک سازی در منزل

5- شمع سازی در منزل

شمع سازی از هنرهای جذاب و زیباییه که طرفدارهای زیادی  دارد و اغلب ترجیح میدهیم برای زیبایی منزل و دکوراسیون از شمع های شیک استفاده کنیم. شمع سازی کار سختی نیست نیاز به کلاس و مهارت خاصی هم ندارد برای راه اندازی این کسب و کار نیاز به مجوز و سرمایه زیادی نمی باشد البته اگر بخواهیم از دیدگاه درآمد به این کار نگاه کنیم بهتر است بدانید ایده پول سازی نیست و از طریق این هنر می توان درآمد متوسطی داشت .

6- تولید ست آشپز خانه در منزل

تولید ست آشپز خانه و فروش آن از طریق اینترنت ایده جالبی است به تعداد کانال های تلگرامی که با موضوع فروش ست آشپز خانه فعالیت می کنند توجه کنیم متوجه می شویم چه بازار داغی دارد ست آشپز خانه شامل موارد زیر است :

  • پیشبند آشپز خانه

  • دستکش فر

  • دستگیره آشپز خانه

  • سبد نان پارچه ایی

  • حوله آشپز خانه

  • حوله ی جلو گاز

  • انواع دمکنی

  • و….

ست آشپز خانه

7- بسته بندی حبوبات در منزل 

بسته بندی حبوبات در منزل از ایده های فوق العاده پول ساز کار در منزل است جهت بسته بندی حبوبات در منزل باید از جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت مجوز های لازم را بگیرید اما اگر اهل تولید و کارهای صنعتی هستید با سرمایه زیر ده میلیون تومان می توان بسته بندی حبوبات در منزل را راه اندازی کرد .

به دلیل طیف وسیعی از محصولات و همچنین تعداد بیشمار مشتری این ایده به یکی از پول ساز ترین ایده های کار آفرینی در منزل تبدیل شده است.

بسته بندی خشکبار در منزل

بسته بندی خشکبار در منزل

8- بسته بندی خشکبار در منزل

بسته بندی خشکبار در منزل نیز مانند بسته بندی حبوبات در منزل یکی از پول ساز ترین مشاغل خانگی محسوب می شود روش کار به این صورت است که بعد از اخذ مجوز از جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت محصولات خشکباری را به صورت فله ایی خریداری کرده و در دستگاه بسته بندی خشکبار قرار می دهید این دستگاه محصولات را شسته و تمیز می کند بعد از آن در بسته بندی های مخصوص خشکبار را بسته بندی می کند به دلیل درآمد خوب این کسب و کار آموزش حرفه ایی راه اندازی بسته بندی خشکبار در منزل را در این سایت قرار داده ایم

بسته بندی خشکبار در منزل

9- ساخت تراریوم در منزل 

ساخت تراریوم در منزل مناسب افرادی است که به پرورش گل و گیاه علاقه مند هستند برای موفقیت در این کار نیاز است کمی خلاقیت و سلیقه به خرج دهید برای ساخت تراریوم در منزل  نیاز به کلاس آموزشی نیست . سرمایه مورد نیاز برای این ایده زیر صد هزار تومان است . می توانید در گوگل جستجو کنید و ایده های خلاقانه خارجی  طراحی تراریوم ببینید و از آن ایده ها استفاده نمایید.

ساخت تراریوم در منزل

ساخت تراریوم در منزل

10- پرورش گیاهان دارویی در منزل 

غالبا همه ما  در خانه گلدان گیاهان زینتی نگهداری میکنیم یا در باغچه خود بعضی از گیاهان را به خاطر زیبایی آن ها پرورش میدهیم اما شاید خیلی از ما خواسته باشیم به جای پرورش این نوع از گیاهان که به جز زیبایی چیز زیادی برای ما ندارند بخواهیم گیاهانی بکاریم که علاوه بر زیبایی جنبه دارویی نیز داشته باشند عموما گیاهان دارویی زیادی به صورت خودرو در باغچه منزل ما میرویند مثل پنیرک,خرفه,پیچک;,شبدر,گل گندم گزنه و … اما اکثر گیاهان دارویی نیاز به کاشت دارند

بسیاری از گیاهان دارویی را حتی میتوان در محیط آپارتمان در داخل تراس پشت بام و پشت پنجره کشت کرد شاید تصور کنید که این حرف تازه ای است اما کاشت گیاهان دارویی در خانه از رسومات ایرانیان باستان است

لازم به ذکر است پرورش گیاهان دارویی در منزل درآمد خوبی دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید