خودرو جنسیس G90 2020 +عکس

کدخبر: ۲۶۴۱۷۴
اقتصاد نیوز: کره‌ای‌ها پس نمایش سدان لوکس و پرآپشن g90 جنسیس در نوامبر 2018، فیس‌لیفت 2020 این خودرو را در آمریکای شمالی آن هم در مونترال به نمایش گذاشتند

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از عصر ایران ، این سدان به عنوان پرچم‌دار جنسیس برای نمایش در مونترال تغییراتی کرده که بیشترین آنها در حوزه موتور رخ داده است. جنسیس برای این خودروی خود در نسخه آمریکایی یک موتور  3.3 لیتری 6 سیلندر توئین توربوی بنزینی انتخاب کرده که با گشتاور 509 نیوتن‌متر، توانی حدود 365 اسب‌بخار تولید می‌کند.البته این پیشرانه در کانادا تنها به سفارش خاص مشتری روی خودرو نصب می‌شود.

photo_2019-01-20_09-04-12

 

این سدان لوکس جنسیس  با سامانه انتقال قدرت 8 سرعته خودکار و سامانه محرک چهار چرخ استاندارد ارائه خواهد شد. این سیستم تمام  چرخ می‌تواند با توجه به شرایط رانندگی و خواست راننده نیرو را به چرخ‌های جلو یا منتقل کنند.

جنسیس کابین از یک صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی 12.3 اینچی بهره برده  و فضای درونی را با مواد بهتری تکمیل می‌کند. این برند تلاش کرده از لرزش و سر و صدای آزارنده کابین بکاهد و  در این راستا از پنجره‌های  لمینیتی و کابین مجهز به سامانه حذف صدای کمک گرفته است.

918121_978

سامانه کمکی حرکت بین خطوط، هشدار دهنده خروج از خطوط، دستیار کمکی حرکت در بزرگراه، پایش نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، هشدار ممانعت برخورد از جلو و سامانه خروج امن از گزینه‌های این خودرو محسوب می‌شوند. این خودرو به کیسه هوای زانوی سرنشین نیز مجهز شده است.

صندلی‌های عقب مانند ردیف جلو به گرمکن و سردکن مجهز هستند و صندلی راننده در 22 حالت تنظیم می‌شود.

 

918120_539

تریم چوبی در این فضا بسیار دلچسب است که با چرم ناپا و دوخت‌های درشت هماهنگی دلنشینی دارد.

این خودرو شباهت زیادی به نمونه معرفی شده در کره دارد و در تابستان سال آینده در بازار آمریکا به فروش خواهد رسید. البته در مدل کره‌ای نورها و برجستگی‌های نارنجی دیده نمی‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید