خودرو جدید تویوتا هایلندرهای 2020 + عکس

کدخبر: ۲۶۴۳۸۷
اقتصاد نیوز: در حالیکه زمان زیادی از معرفی آخرین نسل از فوردهای اکسپلورر نمی‌گذرد، تویوتا نیز دست به کار شده تا محصول جدیدش در حوزه خودروهای اسپورت سایز متوسط را رو کند و به همین دلیل تویوتا در رقابت با حریف آمریکایی روی نسخه‌های 2020 و جدید هایلندرش کار می‌کند که اینک زیر لایه‌های استتاری دیده می‌شوند.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از عصر ایران، با وجود لایه‌های استتاری سنگین و عجیب، این مدل اولیه، آنقدرها که تویوتا امیدوار است مرموز به نظر نمی‌رسد. چرا که به وضوح می‌توان شبح و هاله نمای روبه‌رویی و انتهایی هایلندر جدید را به خوبی از زیر این لایه‌ها مشاهده کرد. از طرفی به نظر می‌رسد هایلندرهای 2020 نسبت به نسل کنونیشان بزرگتر شده‌اند.

بزرگتر و شیک‌تر از راو4

 

918121_978

پس از بحث در خصوص نمای روبه‌رو و انتهایی خودرو، می‌توان گفت هایلندرهای آتی از زبان طراحی مشابه در راو4های 2019 بهره برده‌اند و به همین دلیل تشخیص یک جلوپنجره 6 ضلعی، مه‌شکن‌های پهن در اطراف سپر و گلگیرهای قوس‌دار چندان هم سخت نیست.

موقعیت‌ چراغ‌ها نیز در این خودرو به موقعیت راو4 های جدید نزدیک شده است. آینه‌های نیز جایگاه جدیدخود را یافته و به جای قرار گرفتن روی شیشه‌های جلو به روی درها منتقل شده‌اند.

 

photo_2019-01-20_09-04-12

فاصله بین گلگیرهای عقب تا انتهای خودرو در مدل‌های 2020 افزایش یافته که به معنای فضای بیشتر برای سرنشینان ردیف دوم و سوم است.

در نمای عقب لبه‌های خارجی و چراغ‌ها شبیه نمونه‌های کنونی هستند، اما طراحی و گرافیک خوشه‌ای چراغ‌ها می‌تواند از حدسیات کارشناسان متفاوت باشد.

 

918120_539

احتمال می‌دهیم تویوتا برای این خودرو طیف گسترده‌ای از سیستم‌های ایمنی و ارتباطی را برای رقابت با دیگر خودروهای این حوزه ارائه دهد.موتورهای این خودرو نیز شامل گزینه‌های بنزینی، دیزلی و انواع محدودی از هیبریدی‌ها می‌شوند.

تویوتا در اواخر سال جاری یا اوایل سال 2020 به معرفی این خودرو خواهد پرداخت.

924512_275

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید