توقف شاخص در ارتفاع ۱۵۸ هزار واحدی

کدخبر: ۲۶۶۹۶۳
اقتصادنیوز: شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات هفدهمین روز بهمن ماه با رشد بیش از ۱۴۱ واحدی به پله ۱۵۸ هزار و ۵۳۵ واحدی رسید.
توقف شاخص در ارتفاع ۱۵۸ هزار واحدی

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات هفدهمین روز بهمن ماه با رشد بیش از ۱۴۱ واحدی به پله ۱۵۸ هزار و ۵۳۵ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۵۰۱ سهم اوراق بهادار به ارزش ۴ میلیون و ۶۴ هزار و ۸۶۱ ریال در بیش از ۱۴۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۴۰ واحد، شاخص بازار اول ۲۱۱ واحد، شاخص آزاد شناور ۳۴۲ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۱۶۹ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۱۱۸ واحد رشد و شاخص بازار دوم ۲۳۰ واحد کاهش را تجربه کرد.

نماد‌های پربیننده معاملات امروز بانک ملت، بانک تجارت، سایپا، ایران خودرو، داده گستر عصر نوین-‌های وب، فولاد مبارکه اصفهان با روند مثبت و نماد بانک صادرات ایران با روند منفی به کار خود پایان داد. 

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با رشد بیش از ۱۲ واحدی به پله ۱۹۴۳ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد یک هزار و ۱۱۶ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیون و ۶۲۴ هزار و ۹۷۳ ریال در بیش ۱۲۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز کشت و صنعت دشت خرم دره، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، آسیا سیر ارس با روند نزولی و نماد‌های صنایع ماشین‌های اداری ایران، پتروشیمی زاگرس، سهامی ذوب آهن اصفهان، بانک دی با روند صعودی به کار خود پایان دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید