شاخص ۴۶۱ پله اُفت کرد

کدخبر: ۲۶۴۷۴۱
اقتصادنیوز: شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات ششمین روز بهمن ماه با اُفت بیش از ۴۶۱ واحدی به پله ۱۶۲ هزار و ۴۷۸ واحدی رسید.
شاخص ۴۶۱ پله اُفت کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری میزان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات ششمین روز بهمن ماه با ریزش بیش از ۴۶۱ واحدی به پله ۱۶۲ هزار و ۴۷۸ واحدی سر خورد.

در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۶۰۶ سهم اوراق بهادار به ارزش ۴ میلیون و ۱۴۵ هزار و ۷۰۰ ریال در بیش از ۱۴۷ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۱۳۳ واحد، شاخص بازار اول ۳۱۹ واحد، شاخص آزاد شناور ۳۰۶ واحد، شاخص بازار دوم ۱۰۲۲ واحد کاهش و شاخص کل (هم‌وزن) ۱۷۲ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۱۲۱ واحد را تجربه کرد.

نماد‌های پربیننده معاملات امروز بانک ملت، بانک تجارت با روند مثبت و نماد‌های فولاد مبارکه اصفهان سایپا، پتروشیمی شازند، پالایش نفت اصفهان، ایران خودرو با روند منفی به کار خود پایان داد. 

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با کاهش بیش از ۱۷ واحدی به پله ۱۹۶۲ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۸۵۸ هزار و ۳۷۵ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیون و ۵۴۱ هزار و ۳۱۱ ریال در بیش ۱۲۸ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز صنایع ماشین اداری ایران، آسیا سیر ارس با روند مثبت و نماد‌های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی غدیر، سهامی ذوب آهن اصفهان سنگ آهنگ گهر زمین با روند نزولی به کار خود پایان دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید