شاخص به پله ۱۵۶ هزار واحدی سقوط کرد

کدخبر: ۲۶۸۶۹۶
اقتصادنیوز: شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و هشتیمن روز بهمن ماه با کاهش بیش از ۹۵۸ واحدی به پله ۱۵۶ هزار و ۱۵۵ واحدی رسید.
شاخص به پله ۱۵۶ هزار واحدی سقوط کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری میزان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و هشتیمن روز بهمن ماه با کاهش بیش از ۹۵۸ واحدی به پله ۱۵۶ هزار و ۱۵۵ واحدی رسید.


در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۸۹ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۲۴۷ ریال در بیش از ۱۱۰ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۲۷۷ واحد، شاخص بازار اول ۷۴۳ واحد، شاخص آزاد شناور ۱۲۳۸ واحد، شاخص بازار دوم ۱۷۳۲ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۲۳۲ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۱۶۲ واحد کاهش را تجربه کرد.

نماد‌های پربیننده معاملات امروز بانک ملت، بانک تجارت، سایپا، ایران خودرو، داده گستر عصر نوین-‌های وب، بانک صادرات ایران، با روند منفی و نماد تامین سرمایه لوتوس پارسیان با روند مثبت به کار خود پایان داد. 

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با ریزش بیش از ۱۱ واحدی به پله ۱۹۳۷ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۶۱۴ هزار و ۴۰۹ سهم اوراق بهادار به ارزش ۴ میلیون و ۲۴۷ هزار و ۱۹۳ ریال در بیش ۹۴ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز کشت و صنعت دشت خرم دره، گروه صنایع کاغذ پارس، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنایع ماشین‌های اداری ایران، پتروشیمی زاگرس، سهامی ذوب آهن اصفهان، بانک دی با روند نزولی به کار خود پایان دادند.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید