کمبود پوشاک برای شب عید نداریم

کدخبر: ۲۷۲۱۳۴
اقتصادنیوز: دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک گفت: بار‌ها اعلام کردیم مردم نگران پوشاک شب عید نباشند به اندازه کافی تولیدکنندگان تولید با کیفیت برای عرضه به بازار دارند و کمبودی وجود ندارد.

به گزارش اقتصادنیوز سعید قدیری در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان اظهار کرد: با اجرای طرح مبارزه با قاچاق پوشاک برخی افراد سعی کردند با انجام اقداماتی این طرح را متوقف کنند و مدعی بودند که اینکار موجب کمبود در بازار برای عید می‌شود.

وی گفت: بار‌ها اعلام کردیم مردم نگران پوشاک شب عید نباشند به اندازه کافی تولیدکنندگان تولید با کیفیت برای عرضه به بازار دارند و کمبودی وجود ندارد.

دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران افزود: برخورد با قاچاق پوشاک موجب شد تا تولیدکنندگانی که با ۳۰ تا ۴۰ درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کردند با باز شدن فضا، تولیدات خود را افزایش دادند و مشکلی برای مردم برای تامین پوشاک ایجاد نمی‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که تولیدکنندگان با آن درگیرهستند تامین مواد اولیه است، خاطرنشان کرد: با افزایش چند برابری قیمت ارز به همین نسبت نقدینگی و خرید تولید کنندگان کاهش یافت و از طرفی ناچار شدند تمام مواد خود را به صورت نقد خریداری کنند که موجب بروز مشکلاتی برای آن‌ها شد.

قدیری همچنین درباره مصوبه واردات پوشاک به مناطق آزاد گفت: ما در کشور کمبودی در پوشاک نداریم بنابراین نباید مجوزی برای واردات صورت می‌گرفت تا تولیدکنندگان تحت فشار قرار بگیرند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید