فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور

کدخبر: ۲۷۲۵۵۳
اقتصاد نیوز: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز به جز نوار غربی و جنوب شرق کشور در سایر مناطق سامانه بارشی فعال است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز به جز نوار غربی و جنوب شرق کشور در سایر مناطق سامانه بارشی فعال است، هرچند بارش‌های آن در نوار شمالی، دامنه‌های البرز و شمال شرق کشور به صورت خفیف و پراکنده پیش بینی می‌شود.

شدت بارش امروز در یزد، غرب خراسان جنوبی، نیمه شمالی اصفهان، نیمه جنوبی سمنان، قسمت‌هایی از قم و ارتفاعات کرمان است، فعالیت سامانه به صورت بارش باران گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف است که سبب کاهش دید و لغزندگی جاده‌ها منتهی به مناطق کوهستانی می‌شود.

روز‌های شنبه ویکشنبه در نیمه شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود، خیزش گرد و خاک برای مناطقی از هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، سمنان، خراسان جنوبی، اصفهان و یزد دور از انتظار نخواهد بود.

صبح روز شنبه نیمه غربی کمترین دما را دارند و تا اواسط هفته روند افزایش دما خواهند داشت در نیمه شرقی کشور روز‌های شنبه و یکشنبه کاهش دما در حدود ۴ تا ۸ درجه پیش بینی می‌شود و از روزدوشنبه روند افزایش دما پیش بینی می‌شود.

13971020095334992163391010

 

تیتر یک
اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
کارگزاری مفید