شاخص به ارتفاع ۱۶۳ هزار واحدی بازگشت

کدخبر: ۲۷۲۶۱۱
اقتصادنیوز: شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات هجدهمین روز اسفند ماه با رشد بیش از ۱۸۰ واحدی به پله ۱۶۳ هزار و ۷ واحدی رسید.
شاخص به ارتفاع ۱۶۳ هزار واحدی بازگشت
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری میزان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات هجدهمین روز اسفند ماه با رشد بیش از ۱۸۰ واحدی به پله ۱۶۳ هزار و ۷ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۲ هزار و ۶۶۸ سهم اوراق بهادار به ارزش ۷ میلیون و ۸۳ هزار و ۱۹۸ در بیش از ۱۳۴ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۵۲ واحد، شاخص بازار اول ۶۴ واحد، شاخص آزاد شناور ۱۵۲ واحد، شاخص بازار دوم ۶۸۱ واحد رشد و شاخص کل (هم‌وزن) ۱۷ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۱۲ واحد روند کاهش را تجربه کرد.

نماد‌های پربیننده معاملات امروز بانک ملت، سایپا، پارس خودرو با روند صعودی و نماد‌های فولاد مبارکه اصفهان، بانک تجارت، بانک صادرات ایران، ملس صنایع مس ایران با روند نزولی به کار خود پایان داد. 

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با ریزش بیش از ۱۳ یک واحدی به پله ۲۰۵۰ واحدی سر خورد.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۶۵۲ هزار و ۳۹ سهم اوراق بهادار به ارزش ۵ میلیون و ۸۱۵ هزار و ۷۳۲ ریال در بیش ۱۱۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز پتروشیمی زاگرس، گروه صنایع کاغذ پارس، پتروشیمی غدیر با روند مثبت و نماد‌های سهامی ذوب آهن اصفهان، ریل پرداز سیر، تجارت الکترونیک پارسیان کیش، کشت و صنعت دشت خرم دره با روند منفی به کار خود پایان دادند.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید