اعمال محدودیت‌های حمل و نقل مسافران دریایی

کدخبر: ۲۷۵۰۰۱
اقتصاد نیوز: معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای حمل و نقل مسافران، محدودیت‌هایی را اعمال کرده‌ایم اما در حوزه تخلیه بار به‌وسیله کشتی هیچ مشکلی وجود ندارد و در حال حاضر کشتی‌های باربری درحال تخلیه هستند.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا؛ هادی حق‌شناس در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت حمل‌ونقل دریایی در کشور اظهار کرد: در بخش مسافربری بسیاری از بنادر جنوب کشور متناسب با موج دریا و سرعت باد تردد خود را تنظیم می‌کنند و هشدارهای لازم نیز در این رابطه به تمام بنادر داده شده است.

وی افزود: جای هیچ‌گونه نگرانی برای ترددهای دریایی وجود ندارد، چراکه تمام تدابیر لازم برای این مساله اندیشیده شده است و تا کنون نیز هیچ‌گونه حادثه دریایی نداشته‌ایم.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه محدودیت‌های زیادی را برای تردد مسافران در نظر گرفته‌ایم، ابراز کرد: به تمام مسافران اعلام شده که قبل از حرکت به سمت بنادر حتماً از وضعیت جوی هوا مطلع شوند و اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورند.

بارندگی‌های شدید و وقوع سیلاب که در روزهای پایانی سال گذشته مناطق شمالی ایران را درگیر خود کرده بود، با شروع سال ۱۳۹۸ به تدریج سایر مناطق کشور را نیز در بر گرفت و سبب بروز خسارت‌های فراوانی شد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید