معرفی اپتیما و سوناتای 2020 + عکس

کدخبر: ۲۷۹۵۰۳
اقتصاد نیوز: نسل جدید کیا اوپتیما (K5)، مانند هیوندایی اپتیمای 2020 به سیستم محرک "آل‌ویل‌درایو" یا همان محرک تمام چرخ مجهز خواهند شد.ط

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از عصرایران؛ نسل پنجم کیا اپتیما برای اولین بار قبل از پایان سال جاری رسما به نمایش درخواهد آمد و پس آن شاهد آخرین نسخه‌های ویژه از سوناتا هستیم.

سوناتای 2020

3 (2)

براساس  این گزارش‌ها سیستم "آل ویل درایو" با محور چرخ‌های عقب و  در کنار یک محرک الکترونیکی بین محور جلو و عقب فعال شده تا نیروی حاصل از موتور را با توجه به عواملی مانند سرعت و شتاب بین چرخ‌ها تقسیم کند.

موتور در حالت‌های "اکو"، "سیستم پیشرفته بهره‌وری سوخت"، "اسپورت" فعال شده و در همه موارد تمرکز زیادی بر رانندگی لذت‌بخش دارد.

جدیدترین نسخه کیا اوپتیما

3

در حال حاضر بسیاری از خودروسازان سیستم محرک تمام چرخ را روی خطوط تولید خود گسترده می‌کنند. به عنوان مثال سیستم "هیوندای هیتراک" روی برخی از مدل‌های سانتافه و پالسید دیده می‌شود. سیستم آل ویل‌درایو کیا نیز روی برخی از مدل‌های بالاتر مانند K9 و استینگر GT به کار رفته و قرار است بیشتر کراس‌اوورهای این برند نیز ار این قابلیت بهره برند.

احتمالا  ورود سوناتاهای جدید به بازار، در کنار اپتیماهایی با قابلیت تمام چرخ برای این دو برند خواهر کره‌ای سودی چشمگیر به همراه دارد. از طرفی این دو برند آسیایی قصد دارند با این قابلیت به رقابت با  نیسان آلتیما یا سوارو لجسی 2020 بپردازند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید