ارزش معاملات بورس از ۱۴ هزار و ۸۰۵ میلیارد ریال گذشت

کدخبر: ۲۸۱۸۴۶
اقتصادنیوز: سهام داران در معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران، ۵ میلیارد و ۴۶۳ میلیون سهم به ارزش ۱۴ هزار و ۸۰۵ میلیارد ریال خریداری کردند.
ارزش معاملات بورس از ۱۴ هزار و ۸۰۵ میلیارد ریال گذشت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری مهر ، این تعداد از معاملات در ۳۷۱ هزار و ۴۱۶ دفعه انجام شد. شاخص کل هم در نتیجه فروش این تعداد از سهام با کاهشی ۸ هزار و ۲۳۶ واحدی همراه شد و در پایان روز به ۲۱۵ هزار و ۸۲۰ واحد رسید. نماد شرکت‌های فولاد مبارکه، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی مس، گل گهر، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت بندرعباس بیشترین نقش را بر روند منفی شاخص برجای گذاشتند.

شاخص قیمت هم امروز افتی ۳.۶۸ درصدی را در پرونده کاری خود ثبت کرد. در عین حال شاخص کل هم وزن افتی ۲.۷۹ درصدی را تجربه کرد و به ۴۴ هزار و ۸۱۶ واحد رسید.

گروه‌های خودرو، فلزات اساسی و بانک‌ها بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. سهام داران یک میلیارد و ۴۶۷ میلیون سهم را به ارزش ۲ هزار و ۵۳۳ میلیارد ریال در گروه خودرو جابجا کردند. ارزش معاملات فلزات اساسی هم از مرز یک هزار و ۷۶۷ میلیارد ریال گذشت. برای صنعت بانک هم ارزش معاملاتی بالغ بر یک هزار و ۴۱۳ میلیارد ریال به ثبت رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید