تغییرات یکساله قیمت سکه زیر ذره‌بین+جدول

کدخبر: ۲۸۲۵۸۰
اقتصادنیوز: متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در سال ۹۷ معادل ۳ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۲۰۰ تومان بوده که نسبت به سال ماقبل آن ۱۶۸ درصد رشد داشته است.
تغییرات یکساله قیمت سکه زیر ذره‌بین+جدول

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایبِنا، براساس آمار بانک مرکزی در اسفندماه ١٣٩٧ متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار آزاد شهر تهران ۴ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۹۰۰ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سـال قبل به ترتیب ۸.۵ درصد و ۱۸۹.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش سکه طرح قدیم در ماه یاد شده به ترتیب ۴ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۳۰۰ تومان و ۴ میلیون و ۷۱۵ هزار و ٨٠٠ تومان بوده است.

در اسفندماه ١٣٩٧ متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد شهر تهران ۴ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۳۰۰ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۹.۲ درصد و ۱۹۴.۳ درصد افزایش نشان می‌دهد. همچنـین حداقل و حداکثر نرخ فروش سکه طرح جدید در ماه یاد شده به ترتیب ۴ میلیون و ۴۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان و ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان بوده است.

در سال ١٣٩٧ متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی در بازار آزاد شهر تهران با طرح قدیم ۳ میلیون و ۳۷۷ هزار تومان و با طرح جدید ۳ میلیون و ٥٥٤ هزار و ۲۰۰ تومان بود که نسبت به سال ١٣٩٦ به ترتیب ۱۶۱ درصد و ۱۶۸ درصد افزایش یافته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید