آپارتمان های متراژ پایین در تهران چند؟

کدخبر: ۲۸۲۷۴۲
اقتصاد نیوز: هر چند بازار مسکن در رکودی سنگین و عمیق به سر می‌برد اما بررسی ها نشان می دهد بازار واحدهای قواره کوچک همچنان در تهران داغ است.
آپارتمان های متراژ پایین در تهران چند؟

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین، رصد فایل های فروش آپارتمان در تهران نشان می دهد، قیمت یک واحد مسکونی ۴۰ متری در قصرالدشت، ۳۴۰ میلیون تومان اعلام شده است.

 در عین حال واحدی سوییتی ۳۴ متری در منطقه آزادی ۵۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است. بر اساس این گزارش یک واحد ۵۰ متری در خیابان آذربایجان ۶۶۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

یک واحد ۴۸ متری در منطقه جی نیز به قیمت ۳۲۰ میلیون تومان فایل شده است.

 با این حال رشد قیمت مسکن سبب شده است متراژ کوچک ها نیز در مناطق متوسط شهر قیمتی در محدوده میلیارد داشته باشند. به عبارت دیگر قیمت یک واحد ۶۰ متری نوساز در بلوار فردوس یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان اعلام شده است.

 در منطقه اشرفی نیز یک واحد ۶۰ تری نوساز یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان به فروش می رسد. واحد ۵۳ متری  در خیابان استاد معین با عمر ۷ ساله ۵۸۵ میلیون تومان فایل شده است.

 مشاوران املاک می گویند مشتری برای واحدهای متراژ کوچک خصوصا در مناطقی که قیمت‌ها در محدوده ۷ میلیون تومان به پایین است بیشتر است و بسیاری از کسانی که به قصد سرمایه گذاری وارد بازار مسکن می‌شوند، ترجیح می دهند واحدی کوچک در این مقیاس قیمتی را خریداری کنند.

 بسیاری از آنها ملاک تشخیص سرمایه گذاری با مصرف را در این می دانند که بخش عمده ای از خریداران به دنبال مستاجری برای رهن خانه های در شرف خریداری هستند.

 بررسی ها نشان می دهد قیمت مسکن افزایشی بیش از صد در صدی را در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید