با تاکسی‌های فاقد برچسب نرخ کرایه برخورد می شود

کدخبر: ۲۸۵۱۳۵
اقتصادنیوز: سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: در صورت نصب نکردن برچسب نرخ کرایه تاکسی از روز شنبه (۴ خرداد ماه) با تاکسیرانان متخلف برخورد می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،   مهدی ابراهیمی  با اشاره به توزیع برچسب‌های نرخ کرایه‌های تاکسی سال ۹۸ در میان تاکسیرانان اظهارکرد: برچسب‌های نرخ کرایه تاکسی سال ۹۸ از ۱۰ اردیبهشت ماه میان تاکسیرانان در حال توزیع است و تاکسیرانان می‌بایست در مدت زمان تعیین شده برچسب نرخ کرایه را روی خودروی خود نصب کنند.

سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی در ادامه گفت: نرخ جدید کرایه‌ها روی تمام تابلوهای نرخ کرایه تاکسی در ایستگاه‌های تاکسی سطح شهر تهران نصب و میزان قیمت مبدأ و مقصد مسافران مشخص شده است.

وی ادامه داد: بر اساس آیین‌نامه تاکسیرانی با تاکسیرانانی که بعد از مهلت قانونی برچسب نرخ کرایه را روی خودروی خود نصب نکنند برخورد قانونی می‌شود و نمره منفی در سوابق رانندگان تاکسی درج خواهد شد.

ابراهیمی تاکید کرد: تاکسیرانان تنها تا پایان هفته جاری فرصت دارند تا برچسب نرخ کرایه سال ۹۸ را نصب کنند و از روز شنبه (۴ خردادماه) بازرسان کنترل و نظارت هوشمند با سرکشی به پایانه‌ها و خطوط تاکسیرانی با تاکسیرانان فاقد برچسب برخورد قانونی می‌کنند.

بنا براعلام روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، زمان تعیین شده برای تاکسی با کاربری خطی است و مهلت دریافت برچسب برای سایر کاربری‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید