مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی منصوب شد

کدخبر: ۲۹۰۹۴۶
اقتصادنیوز: محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه با استناد به پیشنهاد هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه طی حکمی مصطفی سالاری را به سمت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی منصوب کرد.

 

مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه در راستای اجرای بند (ج) ماده واحده قانون اصلاح مدیریت ماده (۱۱۳) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۸ اساسنامه صندوق تامین اجتماعی با اتفاق آراء «مصطفی سالاری» را به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پیشنهاد کرد و در جلسه مورخ ۴ تیر ۹۸ که به ریاست محمد شریعتمداری زیر تعاون، کارورفاه اجتماعی برگزار شد اقای سالاری به سمت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی منصوب شد.

سالاری سابقه استانداری استان های بوشهر و گیلان در دولت تدبیر و امید را در کارنامه خود دارد. وی فارغ‌التحصیل دوره دکترای مدیریت اجرایی از دانشگاه بوردوی فرانسه و دانش آموخته دوره دکترای حقوق عمومی از دانشگاه تهران است.
سالاری سوابق متعدد اجرایی در حوزه‌های مرتبط با توسعه اجتماعی، مناطق آزاد اقتصادی و بنگاه‌داری دارد.

وی دارای تجارب موثر در ارتباط با جوامع کارگری است و قائم مقامی سازمان پارس جنوبی و مدیریت پارس شمالی را در کارنامه خود دارد.
سالاری که جوان‌ترین استاندار فعلی کشور است و دارای ارتباطات گستره‌ای در حوزه‌های اجتماعی و بین دولتمردان و سیاستگذاران حوزه رفاهی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید