آخرین قیمت دلار، سکه و طلا امروز یکشنبه ۹۸/۰۴/۰۶ | کاهش نرخ‌ها تا شکست مرزهای حمایتی

کدخبر: ۲۹۶۲۲۸
اقتصادنیوز؛ امروز یکشنبه ۶ مردادماه ۱۳۹۸ بازار طلا و ارز تهران روی مدار نزولی حرکت کرد و تا عصر قیمت‌ها با کاهش قابل توجهی مواجه شده و در نهایت ارقامی پایین‌تر از مرزهای حمایتی روانی بازار را ثبت کردند. دلار در بازار آزاد رفته‌رفته به سمت مرز ۱۲ هزار تومانی نحرکت کرد و نهایتاً وارد کانال ۱۱ هزار تومانی شد. همچنین صرافی ملی قیمت رسمی خریدوفروش دلار و یورو را ابتدا افزایش و سپس کاهش داد و قیمت رسمی فروش دلار با مجموعاً ۵۰ تومان افزایش ۱۲۰۵۰ تومان، و قیمت رسمی فروش یورو با مجموعاً ۵۰ تومان کاهش ۱۳۸۵۰ تومان بسته شد. سکه طرح جدید نیز زیر مرز ۴.۲ میلیون تومانی رفت و مثقال طلای آبشده با شکستن مرز روانی ۱.۸ میلیون تومانی به سمت میانه کانال ۱.۷ میلیون تومانی عقب‌نشینی کرد.
آخرین قیمت دلار، سکه و طلا امروز یکشنبه ۹۸/۰۴/۰۶ | کاهش نرخ‌ها تا شکست مرزهای حمایتی

به گزارش اقتصادنیوز؛ امروز یکشنبه ۹۸/۰۴/۰۶ بازار طلا و ارز پایتخت با رشد اولیه نرخ‌های بازگشایی مواجه شد و سپس قیمت‌ها شروع به ریزش کردند. دلار با رشد قیمت بازگشایی شد و از ساعتی بعد در مواجهه با فشار فروش به سوی مرز 12 هزار تومانی حرکت کرد. عصر امروز دلار در بازار آزاد بین 11990 تا 12010 تومان قیمت خورد. 

همچنین صرافی ملی قیمت رسمی دلار را ابتدا 100 تومان افزایش و سپس 50 تومان کاهش داد و بر این اساس نرخ رسمی خریدوفروش دلار در صرافی‌های بانکی بین 12050 و 12150 تومان اعلام شد. همچنین نرخ رسمی خریدوفروش یورو مجموعاً 50 تومان کاهش یافت و بین 13750 و 13850 تومان شد.

قیمت حواله درهم امارات نیز که شنبه به رقم 3345 تومان رسیده بود امروز با 3400 تومان آغاز به کار کرد و عصر تا 3300 تومان کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: گزارش نهایی بازار طلا و ارز پایتخت؛ ریزش قیمت‌ها به زیر مرزهای حمایتی و روانی

آخرین قیمت طلا و سکه 

عصر امروز یکشنبه در بازار طلا قیمت هر قطعه سکه امامی ( طرح جدید) به 4 میلیون و 175 هزار تومان رسید. همچنین سکه بهار آزادی (طرح قدیم) نهایتاً  4 میلیون و 80  هزار تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر امروز قیمت نیم‌سکه 2 میلیون و 250 هزار تومان، قیمت ربع‌سکه یک میلیون و 430 هزار تومان و قیمت  سکه‌گرمی 980 هزار تومان شد.

برای اطلاع از نرخ لحظه‌ای و نمودار تغییر قیمت به صفحه بازارهای اقتصادنیوز مراجعه کنید.

از سوی دیگر ظهر امروز قیمت مثقال طلای آبشده در بازار طلای تهران تا عصر به نرخ یک میلیون و 761 هزار تومان افت کرد. همچنین هر گرم طلای 18 عیار حدود 406 هزار تومان است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید