فروش اقساطی 3 محصول ایران خودرو به صورت اقساطی با تحویل فوری از امروز + شرایط

کدخبر: ۲۹۹۴۹۱
اقتصاد نیوز: فروش اقساطی 3 محصول ایران خودرو به صورت اقساطی با تحویل فوری ویژه 30 مرداد اجرایی می شود.
فروش اقساطی 3 محصول ایران خودرو به صورت اقساطی با تحویل فوری  از امروز  + شرایط

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از عصر ایران، شرکت ایران خودرو اعلام کرد طرح فروش اینترنتی اقساطی محصولات این شرکت از ساعت 11 صبح چهارشنبه 30 مرداد در وبسایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir آغاز خواهد شد.

در این طرح خودروهای پژو 206 صندوقدار، پژو پارس TU5 و پژو 405 به صورت اقساطی با تحویل 30 روزه انجام می شود.

بر اساس بخشنامه فروش ایران خودرو با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو،شرکت ایران خودرو در همکاری مشترک با شرکت سایپا،فیلتر جدیدی به فیلترهای قبلی اضافه نموده است،براین اساس مشتریانی که در ۱۸ ماه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند مجاز به ثبت نام دراین بخشنامه نمی باشند، در صورت ثبت نام مغایر با این شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.

شرایط و توضیحات روش فروش اعتباری:

در این روش فروش صرفا مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که چک های طرح ” سامانه صیاد ” را داشته و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند. ضمنا” چک باز پرداخت اقساط با تاریخ قید شده در بخشنامه صرفا” از مشتری صاحب قرارداد دریافت خواهد شد و در این بخشنامه امکان دریافت چک از شخص ثالث(اقوام درجه یک ،دو و …) وجود ندارد. ثبت نام صرفاً بصورت اینترنتی و از طریق سایت esale.ikco.ir امکان پذیر خواهد بود.
مدارک مورد نیاز :
فرم قرارداد فروش رهنی (تکمیل و امضاء شده)، وکالتنامه فک پلاک ، فرم تعهدنامه (در دو نسخه تکمیل و امضاء شده)، پرینت حساب جاری صادر کننده چک ( ۳۰ گردش آخر)، گواهی امضاء محضری متقاضی، کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی، قبض تلفن محل سکونت صادر کننده چک (آدرس، تلفن، کد پستی با آدرس و کدپستی صادر کننده چک باید یکسان باشد)

جدول فروش به شرح زیر است:

فروش اقساطی پژو 206 صندوقدار، پژو پارس TU5 و پژو 405 ویژه 30 مرداد 98 (+جزئیات و جدول)

فروش اقساطی پژو 206 صندوقدار، پژو پارس TU5 و پژو 405 ویژه 30 مرداد 98 (+جزئیات و جدول)

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید